Øyvind Ryeng Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Link til produktet. Sjekk prisen, 'a. Det må jo nesten gå den veien når vi snakker Backyard Special kombinert med den verdensomfattende karbonfibermangelen som nå råder (takk skal dere ha, Airbus, Boeing og Lockheed Martin). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Link til produktet.Sjekk prisen, 'a. Det må jo nesten gå den veien når vi snakker Backyard Special kombinert med den verdensomfattende karbonfibermangelen som nå råder (takk skal dere ha, Airbus, Boeing og Lockheed Martin). Carbon dash er jo ikke noe stor nyhet da... Og hvem kjører vel rundt i en RHD Civic her i norden...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg vet at det ikke er noe nytt, men jeg kom bare tilfeldigvis over hva det faktisk kostet og fikk meg en aldri så liten overraskelse. RHD er selvfølgelig ikke så vanlig her oppe, men fanatikere går ikke av veien for å enten kjøpe en EK9 CTR til å begynne med, eller å konvertere selv fra LHD -> RHD etter kappe- og sveisemetoden. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Sikkert kult når sola skinner på dashen! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Kan jeg ikke tenke meg. Det er vel ikke for ingenting at vanlige dashbord har matt finish. EDIT: Men folk som kjøper noe slikt tenker neppe på funksjon i det hele tatt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Backyard special (eller airwalker japan) har aldri vart spesiellt "snille" med sine priser da. ;) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 De har jo ikke dét. Det er i det minste en trøst at produktene de produsérer er av lik- eller bedre kvalitet enn OEM Honda; det burde si litt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg