re-load Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Må nok ned på kne og tilbe US-amps, RE, Kinetik og Morell en times tid før man blir godtatt ja!:tannløs: Mvh Dag Johansen Hehehehehehehehe.... Kommer du inn da Dag ??? har du "hoppa av" fra Soundstream til US-amps, RE,Kinetik og Morell...???hehe.:tannløs: Jeg kommer nok til å holde meg til Memphis og Atomic gitt.... ;) Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Til dere som ikke får registrert dere: Send meg en mail på tony@lydtrykk.no med HVORFOR det ikke skjer så skal jeg se nærmere på det. Ta gjerne med om det er noen feilmeldinger e.t.c. Og nei... ingen er banned eller noe som helst. Vennligst hold dere for gode for våsete uttalelser som den Dag kom med heretter. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Jeg fikk beskjed om at registreringen gikk fint, men får "feilmelding: du er ikke logget inn" når jeg forsøker å entre forumet..Cookies aktivert, pop-upvinduer blokkert, Mac OS X 10.4.8 og Safari. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Jeg fikk beskjed om at registreringen gikk fint, men får "feilmelding: du er ikke logget inn" når jeg forsøker å entre forumet..Cookies aktivert, pop-upvinduer blokkert, Mac OS X 10.4.8 og Safari. Får du logget inn i det hele tatt? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hoi, der funket det! Ser ut til at jeg måtte logge meg inn etter jeg hadde registrert meg. Trodde det skjedde automatisk, men.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hoi, der funket det! Ser ut til at jeg måtte logge meg inn etter jeg hadde registrert meg. Trodde det skjedde automatisk, men.. :rolleyes: Takk for ideen ;) hehe Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Og nei... ingen er banned eller noe som helst. Vennligst hold dere for gode for våsete uttalelser som den Dag kom med heretter. Å kom igjenna, litt humor har du vel? Jeg håper selvfølgelig at dere forholder dere nøytrale, men man kommer jo ikke utenom at dere tilhører bolleligaen hele gjengen? Men nok om det, gratulerer med forum!:thumb Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Å kom igjenna, litt humor har du vel?Jeg håper selvfølgelig at dere forholder dere nøytrale, men man kommer jo ikke utenom at dere tilhører bolleligaen hele gjengen? Men nok om det, gratulerer med forum!:thumb Mvh Dag Johansen Joda, har humor! Tro meg ;) Men blitt nok "kniving" her i det siste så har blitt noe mettet kan du si. Om vi tilhører noen "bolleliga" eller ei spiller ingen rolle, siden er for og av bilstereofolk! Der vi kan boltre oss på egne premisser! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Å kom igjenna, litt humor har du vel?Jeg håper selvfølgelig at dere forholder dere nøytrale, men man kommer jo ikke utenom at dere tilhører bolleligaen hele gjengen? Men nok om det, gratulerer med forum!:thumb Mvh Dag Johansen Vil bare si at verken jeg, tony eller nils petter er moderatorer. Det har vi overlatt til noen andre som vi synes er såpass nøytrale og oppegående på fronten. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Dag: Hvis du bruker bare "Dag" så er du registert ser jeg. Kan det stemme du gjorde det på morran i dag? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Uansett hva jeg gjør, kommer det opp at det mangler dette feltet....selv om det var/er fyllt ut................. har også prøvd å logge meg inn, etter å ha prøvd å registrere meg...ventet og prøvd...osv... Og jeg har registrert meg som re-load...hehe. Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Å kom igjenna, litt humor har du vel?Jeg håper selvfølgelig at dere forholder dere nøytrale, men man kommer jo ikke utenom at dere tilhører bolleligaen hele gjengen? Men nok om det, gratulerer med forum!:thumb Mvh Dag Johansen Nå er det vel heller ikke til å slå under en stol at jeg bruker utstyr fra Pål, Pioneer og Installbay da, henholdsvis Kinetik, Pioneer spiller, amper, subber, Fusion amper, subber, komp.sett... Så sånn sett så burde vel jeg kalle meg selv rimelig nøytral. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hvis dere klarer å få en god samling under "tester" så fortjener dere kredd Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hvis dere klarer å få en god samling under "tester" så fortjener dere kredd Jobber med saken :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreamTm2 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Må nok ned på kne og tilbe US-amps, RE, Kinetik og Morell en times tid før man blir godtatt ja!:tannløs: Mvh Dag Johansen Da får det heller være. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg