Gå til innhold

www.lydtrykk.no er oppe

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gratulerer med nytt forum forresten :) skal registrere meg der ved annledning, ellers kan jeg nevne at jeg også har fått egen teknisk forum som er for de viderekommende ;) har allrede en del bilde materilet på flere prosjekter og en del monteringer og modifiseringer av dynamor, tester osv :titties: kanskje legge det ut hos dere når det fungerer mer stabil... ;) og jeg får bedre tid:sombrero:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med nytt forum forresten :) skal registrere meg der ved annledning, ellers kan jeg nevne at jeg også har fått egen teknisk forum som er for de viderekommende ;) har allrede en del bilde materilet på flere prosjekter og en del monteringer og modifiseringer av dynamor, tester osv :titties: kanskje legge det ut hos dere når det fungerer mer stabil... ;) og jeg får bedre tid:sombrero:

 

Forumet er stabilt nå :) Det fungerer, men mangler endel funksjoner enda... jobber med det as we speak ;)

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, skal legge ut mitt "pendler bil" med modet original anlegg på deres sider da ;) med meget billige elementer men ok elektronikk... men med de riktige "triksene" låter ikke så bashj... :)

 

Meget bra James :) Vi gleder oss!

 

Da har siden vært oppe i noen dager og frem til nå ser dette veldig bra ut, og vi er godt fornøyd med den økende medlemsmassen :)

Antall medlemmer: ca 120-130

Antall tråder i forumet: ca 34

Antall poster i forumet: ca 330

Visits siden 9 februar: 430 unike.

Hits siden 9 februar: 24971

 

Så dette lover jo bra for en fersk side hvor bare forumet fungerer så langt :)

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår