morten pettesen Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Da får det heller være. :cool: Er nok ikke det som er tillfellet, men man kan ikke ha mellomrom i nicket eller passordet Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreamTm2 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Denne gangen kom jeg rett inn, og det uten å konvertere til andre merker.:deng Grattis med ett fett utgangspunkt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Denne gangen kom jeg rett inn, og det uten å konvertere til andre merker.:deng Det sux ;) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Dag: Hvis du bruker bare "Dag" så er du registert ser jeg. Kan det stemme du gjorde det på morran i dag? Stemmer det, registrerte meg uten noen problemer jeg. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Man kan faktisk ikke ha mellomrom i navnet heller. Jeg fikk ikke lov til å hete "Jan Rune", men "Jan", derimot - helt ok. Et spark bak til mine foreldre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Man kan faktisk ikke ha mellomrom i navnet heller. Jeg fikk ikke lov til å hete "Jan Rune", men "Jan", derimot - helt ok. Et spark bak til mine foreldre! Takk :D tar å fikser det nå ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Hvem blir medlem nummer 100? :D Kanskje det skjer i kveld? ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 gratulerer med nytt forum forresten :) skal registrere meg der ved annledning, ellers kan jeg nevne at jeg også har fått egen teknisk forum som er for de viderekommende ;) har allrede en del bilde materilet på flere prosjekter og en del monteringer og modifiseringer av dynamor, tester osv :titties: kanskje legge det ut hos dere når det fungerer mer stabil... ;) og jeg får bedre tid:sombrero: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 gratulerer med nytt forum forresten :) skal registrere meg der ved annledning, ellers kan jeg nevne at jeg også har fått egen teknisk forum som er for de viderekommende ;) har allrede en del bilde materilet på flere prosjekter og en del monteringer og modifiseringer av dynamor, tester osv :titties: kanskje legge det ut hos dere når det fungerer mer stabil... ;) og jeg får bedre tid:sombrero: Forumet er stabilt nå :) Det fungerer, men mangler endel funksjoner enda... jobber med det as we speak ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 oki, skal legge ut mitt "pendler bil" med modet original anlegg på deres sider da ;) med meget billige elementer men ok elektronikk... men med de riktige "triksene" låter ikke så bashj... :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 oki, skal legge ut mitt "pendler bil" med modet original anlegg på deres sider da ;) med meget billige elementer men ok elektronikk... men med de riktige "triksene" låter ikke så bashj... :) Meget bra James :) Vi gleder oss! Da har siden vært oppe i noen dager og frem til nå ser dette veldig bra ut, og vi er godt fornøyd med den økende medlemsmassen :) Antall medlemmer: ca 120-130 Antall tråder i forumet: ca 34 Antall poster i forumet: ca 330 Visits siden 9 februar: 430 unike. Hits siden 9 februar: 24971 Så dette lover jo bra for en fersk side hvor bare forumet fungerer så langt :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hits siden 9 februar: 24971 Muahaha, saklig aktivitet. Håper serveren er sprek, så vi slipper bilforumet.net-kræsj og feilmeldinger hele tida! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Muahaha, saklig aktivitet. Håper serveren er sprek, så vi slipper bilforumet.net-kræsj og feilmeldinger hele tida! :D Hehe... det er da sidevisninger, ikke enkeltbrukere :) Men likevel... et bra tall! Over 140 brukere nå ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg