SNAP Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hei har nett kjøpt meg ein 323 01 cab,som har godt 121 tusen og lurte på kortid reg reima må bytast på di? Eller er det kjede på den? Mvh Christer Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Er nok ikke reim på den nei ;) Følg serviceintervallene du, så blir den nok byttet når den skal ;) Gratulerer med fin bil. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Takk for svar. Vente på sommaren no kjøra med taket nede. Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Lag en tråd. Vi vil se bilder. :D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Ja det kan eg se om eg kan ordna ja. Men ikkje før ute i veko pga mye jobbing Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg