mk1rs2 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 noen som kan hjelpe meg,har en 1989 2,0 i sierra,ohc motor, hvor turteller ikke virker.hva kan dette være???? håper noen veit dette,takk for svar på forhånd.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Tja, sjekk tilkopling på coil,ellers får du ta ut instrument og sjekke koplinger bak på det,hvis det fortsatt ikke virker er det mulig det har skjedd noe med selve turteller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 La meg gjette, den går ikke lenger enn til 3-4000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilssen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Min turteller stopper opp på 4000. forde om bilen min står på turtallskutt. Min bil er en Sierra 2.0Is 1986. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilssen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Noen som kan gi meg en forklaring på hvorfor det er slik at den ikke går mere enn til 4000. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Ingen som veit råd? Siter 88-Golf GTi 16v 86-Sierra 2.0 IS-Turbo 09-Iphone 3GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det er innmaten på turtellern. Vanlig feil på sierra. Jeg fikk min til å virke en stund ved å justere et potmeter inni, men sluttet å virke en stund etter. Trolig kan en lodde inn et nytt potmeter og justere turtellern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrik Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 noen som kan hjelpe meg,har en 1989 2,0 i sierra,ohc motor, hvor turteller ikke virker.hva kan dette være????håper noen veit dette,takk for svar på forhånd.... Sitter ikke turteller ledninga på dynamoen på den bilen? Husker ikke helt så kan hende jeg tar feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg