shaddow Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Selger mine nesten ubrukte subbere. Elementene koster veiledende 7490,- stk men når jeg kjøpte de for ca et år siden, fikk jeg begge samlet for 10000,- som en pakkepris. Litt om kassen: Den er bygget i dobbel 19 og dobbel 22mm mdf. Den er delt opp i 2 kammer på ca 45L etter anbefaling fra Autofifi i Trondheim. Det sitter 3x3" bassrefleksrør i hvert kammer, samt terminaler. Bredda på kassa er 92cm. Den er ikke behandlet. Den er meget tung + at elementene veier 22kg pr.stk. Kan legge til at selvkost på kassa er 2500,- samt mange timer jobb. Subbene er kun sittet i bil ca 2 mnd. Jeg er usikker på om de er innspillt. Brukt kanskje 30-40 timer. For å drive disse subbene til maks bør du ha 2 stk monoblokker som leverer 1000 wrms hver i 1ohm. Og selfølgelig masse strøm! Dette er noen av de mest høytspillende elementene som er å få på markedet. Jeg er redd for at denne må hentes, da det blir dritdyrt å betale frakt på denne. Selges høystbydende over 5000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaddow Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Bilder kommer så fort jeg får tid. Ingen som vil ha værstingsubbere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaddow Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 er åpen for bytteforslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Har du noen bilder av basskassen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaddow Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ja, kommer i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Int. i å bytte i 1 stk splitter ny Kicker S15L7? Firkanta femtentommer... Har ikke peiling på hva de koster veil, men det vet sikkert noen andre her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg