kiv_tuning Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Lagde denne tråden mest for å provosere. Hadde bare ca. 80km Å det var kompisen min so dro finger`n.... Blei ikke stoppa, de la seg ikke på hjul. De hadde aldri nådd meg igjen....:eek: :eek: @lpher: Purken gir deg aldri forsprang for så å hente deg igjen. Hvis de hadde kommet hjem til meg etterpå. Hva så? De kan ikke bevise att jeg har kjørt. Marius.R: Har du ikke hør om moped med takluke? Trodde du var ekspert på mopeder jeg??:rolleyes: :rolleyes: Compom: Hvorfor ikke oppføre seg sånn? Tror du street-racing er noe bedre? 0-1000m forbi Jessheim ol. Barn ol. kan komme ut i veien selv om du ligger på E6`n vet du. Er ikke noe bedre å ha 200km i 90 sone en 110 i 40sone hvis du tror det. Jostein: Det hadde vel vært tøft??:rolleyes: Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Sitat Originally posted by kiv_tuning Lagde denne tråden mest for å provosere. Hadde bare ca. 80km Å det var kompisen min so dro finger`n.... Blei ikke stoppa, de la seg ikke på hjul. De hadde aldri nådd meg igjen....:eek: :eek: Skal du unnskylde deg nå,fordi du skjønte dette var en håpløs skrytetråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Å ja. Tror ikke jeg trenger å skryte så mye. Har jeg skryti noe før her på forumet? Har hatt lappen i snart 6 år nå. Har ikke vært innvolvert i noen ulykke,Som jeg har forårsaket. Kjører ca 80 000km i året i Oslo/akershus. Så jeg vil tro jeg ligger over gjennomsnittet:D :D :D Men det finnes jo oxo folk som har kjørt skadefritt i 30-40år oxo. Så tror ikke jeg er noen "saint" fordet..;) ;) Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 kiv_tuning, du er mitt forbilde! (kødda) -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 En sommer jeg var liten feis jeg på en sjokolade i butikken, mannen blei sinna å løp etter meg! men jeg løp fra han.!!! uka etter stjal jeg en Bug!!! også litt senere på dagen kasta vi snøball inn døra!!! åsså stjal vi all sjokoladen og spiste den opp etterpå!!! jeg er så rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 . Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blue pearl Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Jøss, viste ikke at det var så mange moraliste her! Tenk på det slik 110 i 40 sone er jo neste tre dobbling av farts grensen. Er det da no bedre å kjøre i 230-240 i en 80 sone som det er i Rælings tunellen, der er det jo mange som har kjørt mye fortere.:D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Sitat Originally posted by Blue pearl Jøss, viste ikke at det var så mange moraliste her! Tenk på det slik 110 i 40 sone er jo neste tre dobbling av farts grensen. Er det da no bedre å kjøre i 230-240 i en 80 sone som det er i Rælings tunellen, der er det jo mange som har kjørt mye fortere.:D :D Greia er at hvis du driter deg ut i Rælingstunnelen i "mye fortere enn 240 :D :D :D " så ødelegger du i beste fall bare degselv, bilen og det som måtte stå langs kanten av tunnelen. Dersom du driter deg ut i en 40 sone i 110 km/t så må du plukke pokémon-figurer og melketenner ut av grillen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Sitat Originally posted by robin4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg