Gå til innhold

850. 2.0T 97mod. - Ny innenfor 850 serien så jeg spør litt :)

Ranger emnet

garrett_T4

Anbefalte innlegg

var å såg på bilen lørdag....mørk grønn metallic, ny turbo=) noen kosmetiske feil, som steinsprut osv, men det kan ordnes=), skiboks og stoore ekstralys....

får låne bilen i morgen så jeg kan ta den inn på verksted å se hvordan den er, ser den bra ut, så kjøper jeg den=)

noen som vet noe om chipp??

hvilket effektanlegg anbefales?

godkjent?

å til de som skriver SØK: jeg har prøvd så godt jeg kan, men uten hell, så vær vennlig å svar istedet:D

Einseth Bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med -kanskje- 850 2.0LT, tror ikke du kommer til å angre hvis bilen er i god stand :)

Jeg har kjøpt meg JT "turbosound" eksos fra turbo hos Pedersen Racing. Har ikke fått montert det enda men ser veldig bra ut, kommer med tilbakemelding så fort jeg har fått slengt det på :)

Sjekk linken i sig. min for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med -kanskje- 850 2.0LT, tror ikke du kommer til å angre hvis bilen er i god stand :)

Jeg har kjøpt meg JT "turbosound" eksos fra turbo hos Pedersen Racing. Har ikke fått montert det enda men ser veldig bra ut, kommer med tilbakemelding så fort jeg har fått slengt det på :)

Har samme ekosen på en S70 2.0 LT.. god lyd=) bromler kanskje litt mye på crusing men det er tilvenningssak=) Med bare chip får du 229hk og 330NM hos autopower.no. bsr chip til 5000,-

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg på den i dag,og vifta på varmeapparatet og en lyktvisker motor va gåen

deler for 3000kr på bcb.

skal ringe fyren som har den i kveld å si at jeg skal ha bilen=)

takker for info=)

er det godkjent?? venter spent:D

Einseth Bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme ekosen på en S70 2.0 LT.. god lyd=) bromler kanskje litt mye på crusing men det er tilvenningssak=) Med bare chip får du 229hk og 330NM hos autopower.no. bsr chip til 5000,-

chip ja, humm, der stiller jeg helt blankt, så vi får se hvordan det går=)

vet jeg skal chippe, men vet ikke med hva=)

så takker for info=)

Einseth Bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 years later...

kjøp resirk ventil, sliter ikke like mye som dumpen, men gir fra seg en veldig deilig (shoooof) lyd :P

jeg har en likens som er chippet og 3"jt anlegg fra turbo ( sinnsykt rå lyd) eg en vanvittig artig bil å kjøre generelt

Spessielt morsomt når det kommer noen opp stylet/ små trimmet bmw'er og audi:P de blir så paff når d virker som at volvoen er orginal:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider