Whatever Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Hei! Akkurat nå er jeg det nyeste medlemmet her... :rolleyes: Utrolig bra forum! Jeg lurer bare på om noen vet om en plass jeg kan finne en liten vinge til min A4 -96 sedan? Uten bremselys og lavest mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 du finner 2 på tuning.no men dem er sikkert litt for høye for deg.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 ja du får tak i små vinger til A4. Men skal jeg si min mening er det mye finere uten. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Hva du enn gjør. Ikke sett på Rieger sin firkantete vinge. Den kler overhodet ikke de runde formene i på en A4. Men, hvorfor vinge? Bilen er penere uten. Bruk penga på noe annet fett til bilen. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Planen er i første omgang å kjøpe; - ny grill netting uten logo - 17" felger - senke bittelitt ;) Jeg synes bilen er fet med vinge også jeg... Hvis den er lav og "rund" i kantene. Bilen er helt original nå. Høres dette ut som en plan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by BUNGEEk Planen er i første omgang å kjøpe; - ny grill netting uten logo - 17" felger - senke bittelitt ;) Jeg synes bilen er fet med vinge også jeg... Hvis den er lav og "rund" i kantene. Bilen er helt original nå. Høres dette ut som en plan? Grei nok plan men jeg endrer litt på den: :) - Ny grill ja. ikke noe dumt valg.. - 17" felger? må være med stor kant da? kjøp 18" - Senke bittelitt?? senk mye. Original a4 er HØY :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Jeg personlig liker best griller med audiringene. Gjerne svarte. Det er forskjellig fra bil til bil så klart. Men rs4grill har jeg troa på... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Er det ikke vannvittig dyrt med gummi til 18" felger i forhold til 17"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 bare du ikke setter på sånn SUPRA vinge eller den rs4 extreme saken så er det pent. A4 kler en LITEN anonym vinge, helst en sånn leppe lignende sak som er ca halv cm høye. og dekker hele kanten på bakluka Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Type stor.... http://www.seidl-tuning.de Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Ja for all del senk A4n din mye! Her er min gamle! med 18" hjul (minimum syns jeg) og vinge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Hmmm... Vingen er for stor for min del :eek: Jeg har sett en A4 med en liten lav vinge... -Kanskje det er Universal vinge? Ligner litt på de som pleier å være på Volvo S40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Her har du en link angående baklukespoiler..:) AST Performance Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Denne uten bremselys kan jo være løsningen! Må jeg lakkere den sjøl eller? Jeg tror bilen blir fet med denne jeg..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by BUNGEEk Denne uten bremselys kan jo være løsningen! Må jeg lakkere den sjøl eller? Jeg tror bilen blir fet med denne jeg..:D ja er jo pent. men penere uten syns jeg. Ja du må lakke den selv. Gummi til 18" koster det. men spørs hvor bra dekk du skal ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg