Gå til innhold

Masse bilstereo selges billig

Ranger emnet

shaddow

Anbefalte innlegg

Basskasse med 2 stk Axton 10 tommere. 2x4 ohm. ca 2 år gammel. Kostet 2490,- Selges 800,-

Blaupunkt rør basskasse med 1 stk 12 tommer. 4 ohm/300watt. Nypris 1700,- Selges 500,-

Ny MTX 4kanaler. Thunder1004. Nypris 8000,- Selges 3000,-

Phoenix Gold 1 farads kondensator. Nypris 1500,- Selges halv pris.

Ads 5 kanaler. brukt i 1 mnd. Nypris 1000,- Selges 600,-

Rodek 10 tommer. Dobble 3 ohm spoler. Dobbelmagnet. Nypris 2790,- selges 1000,-

JBL decade 6x9 Selges 1000,-

X-pulse 800.1 monoblokker. 1000wrms i 1 ohm. Nypris 14000,- stk Selges 7000,- eller bud pr.stk

Hifonics Andromeda 4 kanaler. Dette er den beste 4 kanaleren Hifonics noensinne har laget. 4x125wrms. 1ohm stabil. Ble produsert fra 1999-2005. Kostet 19900,- veiledende i norge. Selges 7000,-

Polk DB 12 8ohm. 2 stk nesten ubrukte elementer fra 2001. 2500,- sammlet.

Pioneer 7400 cd-spiller. Selges høystbydende

Precision Power (ppi)2x300 watts forsterker fra slutten av 90 tallet. Hadde en prislapp på ca 18000,- Brukte den til å drive 2 stk cerwin vega stroker 15 tommere. Noe den gjorde uten problem. Selges 5000,-

Radical 2,5" mellomtoner. Med innebygget bakkammer. Spiller fra 500hz-8000hz. Kostet 2500,- pr par. Selges 1000,- Ubrukt.

Zealium Kondensator. Nypris 4600,- Værsting som leveres i egen treeske. Selges 1500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått solgt noe? Jeg lurte på å skaffe meg basskasse...hvis du har igjen, har du noen forsterker som kjører en av de basserne du har? mvh

Axton er solgt. Og hifonics forsterkeren er solgt. Har en del tilsalgs som ikke står på lista også. Hvor mye skal du bruke på forsterker og subb? Bare jeg får vite det, skal jeg lage en fin pakke til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axton er solgt. Og hifonics forsterkeren er solgt. Har en del tilsalgs som ikke står på lista også. Hvor mye skal du bruke på forsterker og subb? Bare jeg får vite det, skal jeg lage en fin pakke til deg:)

Ok:) Jeg tenkte ikke på så veldig mye egentlig. Ser egentlig ut som du har ting som er dyrt:) Hehe, men tenkte på max 4000 da... får du tak i noe billigere så kan det være fint også, men får se hva du kan fikse først da:) Takk.

Brom brom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en meget god Mtx 2 kanaler av en eldre utgave (99-01)som spiller meget bra bass. Den er egnet til å drive en 10 eller 12 tommer av bra kvalitet.

Denne kostet i sin tid 4990,- og er av skikkelig god gammel amerikansk kvalitet. Tenkte meg 2 lapper for den.

Som bass vil jeg anbefale:

Rodek 10 tommer. Dobble 3 ohm spoler. Dobbelmagnet. Nypris 2790,- selges 1000,-

Denne trenger kun 20 liter lukket kasse og spiller meget stram, hurtig og dyp bass. Spiller ok høyt også.

Skulle du hatt nou billigere og ikke gidder å bygge kasse, tar du denne:

Blaupunkt rør basskasse med 1 stk 12 tommer. 4 ohm/300watt. Nypris 1700,- Selges 500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider