Gå til innhold

Betaling for å bruke bilforumet.net

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Silverboy

Bedre å ha en frivillig pot man kan slenge inn noen kroner på.. det vil nok hjelpe masse :) De som skriver mest her nå er også de som har størst glede av å betale.. man har ikke no mer lyst til å betale for å skrive no nyttig enn å ha det til tidsfordriv..

 

myyye strengere action på utskeiende poster er nok veien å gå..

 

hadde det på en eller annen måte vært mulig å få "view new post UTEN Offtopic" ???? er det på noen måte mulig å legge opp en sånn link?? det hadde gjort saken veldig veldig veldig mye bedre tror jeg.. for der skjer det ikke noe nyttig uansett.. så når man skal lese ting om BIL så kan man trykke på "view new posts-no offtopic", og hvis man kjeder seg kan man trykke på "view all new posts" :)

 

Bør vel være mulig å få til?

 

Godt poeng!

Eller kanskje fjerne hele off-topic delen?

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I agree, but I can see why some disagree.

 

Jeg spytter gledlig inn 200+ kr i året for å hjelpe forumet, for det har det sannelig verdt for meg.

 

Om å måtte betale for å poste vil luke ut "ugresset" vet jeg ikke, eller om det vil gjøre at de proffene her vil lavær å poste vet jeg heller ikke. Men vi som ikke er proffe idag, vil lære ting etter erfaringer og dele med seg.

 

3k x 200 = $$$$

hehe, lærling jobben min ække veien å gå skjønner jeg.

 

Jeg bare gleder meg til jeg skal være med på bilforumtreff og andre treff, for jeg har desverre ikke kunnet det i år.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betaler MYE penger for min egen hosting...

 

litt i mot å betale for ekstra hosting her da jeg bare bruker av min egen bånnbredde når jeg poster bilder o.l.

 

attachment er et behagelig system men det er helt klart det som koster...

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Bedre å ha en frivillig pot man kan slenge inn noen kroner på.. det vil nok hjelpe masse :) De som skriver mest her nå er også de som har størst glede av å betale.. man har ikke no mer lyst til å betale for å skrive no nyttig enn å ha det til tidsfordriv..

 

myyye strengere action på utskeiende poster er nok veien å gå..

 

hadde det på en eller annen måte vært mulig å få "view new post UTEN Offtopic" ???? er det på noen måte mulig å legge opp en sånn link?? det hadde gjort saken veldig veldig veldig mye bedre tror jeg.. for der skjer det ikke noe nyttig uansett.. så når man skal lese ting om BIL så kan man trykke på "view new posts-no offtopic", og hvis man kjeder seg kan man trykke på "view all new posts" :)

 

Bør vel være mulig å få til?

jeg synes dette var et kjempe bra forslag. Men en annen ting som jeg synes absolut må fikses på det er den knappen "view new post."

Kan vi få den slik at den oppdaterer seg når du trykker på den, ikke hver gang du er inne på siden. utrolig irriterende hvis du bare skal sjekke en pm eller noe. mister du kanskje 50 nye poster siden du ikke har tid til å sjekke de....¨

Noe som deler min mening?

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg forsvinner fra forumet hvis jeg må betale. Summen er jo bare symbolsk, men alikevel så gidder jeg ikke betale for å legge inn innlegg i et forum, hvorfor skulle jeg gjøre det? Veldig mye aktivitet kommer til å forsvinne.

 

Bedre da at det er noen for mange som snakker piss her da syns jeg. Det er jo mulig at det blir like mye piss preik selv om man må betale og da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på dette en stund nå, og jeg har et foreslag.. Fremdeles mener jeg at det burde bli betaling, ikke bare fordi at det er unødvendig at de som sliter med å holde dette forumet oppe, skal slippe å måtte finansiere det og.. men fordi at overskuddet kan gå til div bilforumet.net treff ol. Men mitt forslag er som følgende:

 

* Nye brukere får ca 10-20 gratis posts, som de må bruke før de må betale seg inn. Dermed kan de få preiket litt med folkene og bli litt kjent + at admin`ene kan se over postene til personen og evt. kaste ut de som bare har skrevet dritt..

 

* en bonus ordning, foreks: de som har vert her fra før får rabatt.

Og etterhvert så synker årskontigenten..

 

eks:

 

1. år = 200.-

2. år = 150.-

3. år = 100.-

4. år = 50.-

5. år = gratis??

 

Som sagt, dette er bare mine tanker om denne saken? Noen som synes at det er en god/dårlig ide? Og evt. hvorfor?

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjern attachment

 

slett gammle poster (500 dager gammle eller noe)

 

vil folk legge ut bilder så legg ut link til side dem ligger på eller bruk image funksjonen.. alle kan selv skaffe seg gratis kontoer hos hom.no.net eller home.no osv osv... dette vil jo kutte ned på en del mb database og ikke minst trafikk...

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

vil folk legge ut bilder så legg ut link til side dem ligger på eller bruk image funksjonen.. alle kan selv skaffe seg gratis kontoer hos hom.no.net eller home.no osv osv... dette vil jo kutte ned på en del mb database og ikke minst trafikk...

 

Det betyr at "alle" må sette seg inn i en masse pc-hjemmeside-lignende-stash og gå gjennom en hel del bryderi for å legge ut enkeltbilder og det er det ikke "alle" som gidder.

 

Det er ikke meningen at man må være PC-frik for å benytte forumet ;)

 

(Men ja, selvsagt er det mange det ikke vil by på problemer for)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

jeg synes dette var et kjempe bra forslag. Men en annen ting som jeg synes absolut må fikses på det er den knappen "view new post."

Kan vi få den slik at den oppdaterer seg når du trykker på den, ikke hver gang du er inne på siden. utrolig irriterende hvis du bare skal sjekke en pm eller noe. mister du kanskje 50 nye poster siden du ikke har tid til å sjekke de....¨

Noe som deler min mening?

 

Ja, dette er jeg veldig enig i, håper det kommer en løsning på dette når oppdateringen av forumet er klar.

Er rimelig iriterende å måtte lete gjennom alle kategoriene, hvis man var en svipptur innom tidligere på dagen å ikke leste nye poster f.eks.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Race Breed26

God ide.

Men bruke pengene til og arangere et treff eller noe sånn

Betale noen folk i statten så kunne vi lukket av et område som vi kunne brukt til og kjøre gris på.

 

Hvis du tenker på banekjøring så gjelder fortsatt veitrafikkloven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår