Gå til innhold

Betaling for å bruke bilforumet.net

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Quicksilver

3000 medlemer x 200kr... hmm 600.000,-... jeg er helt klart i feil branshe hehehe

Ja det er vell jeg å.

Men da kan de jo lage en bilforumet.net bil som blir påkosta vert år. Jeg tenker litt fantasi nå, men hvis den hade blitt påkosta litt over en halv million vert år så kunne det blitt en ganske fet bil,

Men da må det vel bli en Supra eller en Skyline da.

også hvis alle er med også på og gjøre den bra så kan jo alle bli enige om at siden jeg kom med forslaget så står mitt navn på vogn kortet. nei da jeg er ikke så grisk, men det hadde vert drit fett med en sånn bil.

Les Profilen min.

Se her nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå som jeg så hva det koster og drive det greiene her og sånn som jeg har drivet så syntes jeg at alle som er her skal betale 200 kroner i året og ingen reduksjon på kontigentet selv om man har vert her lenge.

Over skuddet kan gå til bil prosjekter og turer og lignende da.

Har ikke lappen enda, men jeg tar sykkelen og tråkker etter.

det sistnevnte der var fleip.

Les Profilen min.

Se her nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

mitt viktigste punkt er at medlemmene skal få mye igjen for at dem er her...at dette er den eneste internettsiden dem vil bruke :D

Er kun på bilforumet.net jeg.. :D Finnes det andre sider oxo?:rolleyes:

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider