Gå til innhold

En kamerat kjørte utfor i går. (BILDER)

Ranger emnet

ovlov86

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og hva er faren med det? Det var speilis på stedet, og han kjørte piggfritt, og havnet i grøfta.

Hvis det var politiet du sikter til så vet de om det allerede, for han ringte de å sa fra rett etterpå.

Så sjekk fakta før du buser frem.

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvordan gikk det med sjaføren a?

Gikk ikke så ille, 6 sting i hodet og litt mørbanket etter selen, passasjeren hadde et kutt på lillefingeren. :wonder:

Bilen ble tauet på hjulene 3 mil i stad, og det gikk helt fint, måtte bare bøye opp taket litt med løftegreia på traktoren.

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk bra med alle involverte? speil-is og grisekjøring? han kan takke seg selv!

Idiot, leste du i det hele tatt posten over? Han var på vei hjem, og sladdet ikke, men speilis + piggfritt er ikke bra, og ræva på bilen skle ut og utenfor kanten. Da er det rett ut med en gang.

Ellers har alle det greit, og deler blir plukket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den dritt bilen der hadde jeg taua opp med luxen på 1 2 3 og slept den etter meg til nærmeste dypere skråning og sendt uttfor:)

det tviler jeg på at du hadde greid når en traktor såvidt greide det. Men nå er jo ikke alle idioter som du, er mye gode deler på denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tviler jeg på at du hadde greid når en traktor såvidt greide det. Men nå er jo ikke alle idioter som du, er mye gode deler på denne bilen.

er det bare gode deler på venstre side da eller? IDIOT selv! det ser ut som veien ikke er svingete, bilen ligger i grøfta, grisekjøring? nææh:wonder:

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare gode deler på venstre side da eller? IDIOT selv! det ser ut som veien ikke er svingete, bilen ligger i grøfta, grisekjøring? nææh:wonder:

hmm. Ja en bil har kun deler på venstre side da?

Bagasjelokk, framskjerm, panser, lykter, grill, interiør og alt i motorrom er bare noe av det som er helt!

Bra at du vet alt som skjedde bedre enn meg da, siden jeg tross alt var der oppe i hele dag å snakket med fyren?

Hva er det med bilforumet for tiden, er dere alle bare ute etter å skryte og lage kvalm? Som små jævla barnehageunger som alltid tror de har rett.

Dette gidder jeg ikke å bruke energi på engang.

Bilen skal kastes, alle som satt i overlevde, ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le av alle de bedre vitende fjott huene som er her inne. det går faktsik ann og dra av veien selv om man ikke grisekjører, vist det er bare is på veien, kan bilen få en skrens selv om man holder jevn gass. litt uoppmerskom så er det mye som kan hende.

en traktor er ganske ubrukelig kjøretøy egentlig!-----hvordan greier du og klemme noe sånt ut av deg a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får slette tråden da, dette er ett diskusjonsforum ikke ett "alle er hyggelige og ingen diskusjoner foregår her forum". men hva har skjedd med bilforumet, folk klarer ikke poste i riktig forum... dette skulle vel egentlig ligget under medlemmers egne bilder!:wonder:

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår