Gå til innhold

En kamerat kjørte utfor i går. (BILDER)

Ranger emnet

ovlov86

Anbefalte innlegg

beemeren.

vel...... jeg har sett traktorer stå å spinne på alle fire uten å komme av flekken... Jaggu måtte det en hilux til for å slepe bilen opp med vinsj.... er ikke det flaut?!

er det muli og bli mer tett eller?!?!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dere påstår at dette er grisekjøring, men ser du nærmer på bildene ser dere at hjulstillingen er med svingen, og ikke imot, noe den ville ha gjort i sleng. Og piggfritt på is vet alle at ikke er no god kombinasjon! Synd med bilen, knakende god slede:)

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere påstår at dette er grisekjøring, men ser du nærmer på bildene ser dere at hjulstillingen er med svingen, og ikke imot, noe den ville ha gjort i sleng. Og piggfritt på is vet alle at ikke er no god kombinasjon! Synd med bilen, knakende god slede:)

Stemmer det! :) Godt det fortsatt finnes en del folk som ikke er helt lost her inne ennå. Takk for støtten folkens. ;)

Skjedde på Røyknes, for de som er kjent i området.

Bilen står nå i en garasje, hvor alt av brukbare deler blir plukket av. :titties:

Var en opplevelse å sitte i denne bilen i 3 mil langs veien, skal si folk kikket! :p

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjiipt ut dette, bra det gikk bra med alle da.

Off topic: Skulle faan meg vært en egen avdelig her på forumet, for bedrevitere og de som tror dem kan alt og vet best, er faan så idiotisk at halve kunne vært nok. Gjør dere noen gang andre ting enn å sitte å føkke til å ødelegge seriøse personers tråder. Lag deres egent "Jeg veit best tråd" og mor dere med likesinnede der.

Takk for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjiipt ut dette, bra det gikk bra med alle da.

Off topic: Skulle faan meg vært en egen avdelig her på forumet, for bedrevitere og de som tror dem kan alt og vet best, er faan så idiotisk at halve kunne vært nok. Gjør dere noen gang andre ting enn å sitte å føkke til å ødelegge seriøse personers tråder. Lag deres egent "Jeg veit best tråd" og mor dere med likesinnede der.

Takk for meg

hvem sitter å føkker til denne tråden??

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilpasse fart etter forholdene?? alle som kjører 240 kjører som tullinger uansett. er ligger vel i setningen også

Haha!

Takk for den :P

Føler du deg trua på veien i den lille bilen din, eller? ;P

Enkelte har tydeligvis opplevd alt der er å oppleve i verden.

"Bilen min er større enn din", "Jeg var ikke der, men jeg veit alt bedre enn deg uansett" <- Nødt til å elske sånne folk.

Volvo 242 80-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo har aldri hatt rykte på at dem er dårlige på vinterføre.

Kjent for det motsatte faktisk.

Men kommer man med slite sykkelhjul av noen dekk så blir bilen deretter på veien!

om du sikkter til at smale hjul er negativt på vinterføre må du nesten stikke deg med en blyant i øre å våkne! er en grunn til de smale dekkene i vinterrally :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår