Gå til innhold

En kamerat kjørte utfor i går. (BILDER)

Ranger emnet

ovlov86

Anbefalte innlegg

må le av alle de bedre vitende fjott huene som er her inne. det går faktsik ann og dra av veien selv om man ikke grisekjører, vist det er bare is på veien, kan bilen få en skrens selv om man holder jevn gass. litt uoppmerskom så er det mye som kan hende.

en traktor er ganske ubrukelig kjøretøy egentlig!-----hvordan greier du og klemme noe sånt ut av deg a?

Endelig en med en IQ over 35! :) VELDIG mange besserwissere her som tror de vet alt.

Og du, jeg DRITER så langt i hva du greier med den stygge hiluxen din.

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du får slette tråden da, dette er ett diskusjonsforum ikke ett "alle er hyggelige og ingen diskusjoner foregår her forum". men hva har skjedd med bilforumet, folk klarer ikke poste i riktig forum... dette skulle vel egentlig ligget under medlemmers egne bilder!:wonder:

For din del er visst dette et "jeg tror jeg vet best uansett" forum. Går an å bruke den tingen mellom ørene litt vet du.

håper du vraker bilen din en gang. så skal jeg virkelig le av deg. ulykker kan skje med alle, og vist du ikke skjønner det er du greit tett i hue.

:)

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får slette tråden da, dette er ett diskusjonsforum ikke ett "alle er hyggelige og ingen diskusjoner foregår her forum". men hva har skjedd med bilforumet, folk klarer ikke poste i riktig forum... dette skulle vel egentlig ligget under medlemmers egne bilder!:wonder:

Har du egentlig noen gang kjørt bil?

Tror du det er klin umulig å dra av veien på en rett strekke hvor det er dritglatt uten å måtte grisekjøre?

Tror du alle som har dratt av veien på E6 den siste uken har grisekjørt?

Supre utsagn du kommer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo_sleeper, en jeg kjenner klarte greit å skli rett av veien mens han holdt 25 km/t, og med piggdekk. Var rett og slett for nærme kanten, og speilblank is gjorde at det bar rett ut i grøfta med ham. Med andre ord, han grisekjørte ikke, og klarte noe som var nært umulig, men han klarte det for det.

Hvor sto det noe om grisekjøring? :wonder:

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du egentlig noen gang kjørt bil?

Tror du det er klin umulig å dra av veien på en rett strekke hvor det er dritglatt uten å måtte grisekjøre?

Tror du alle som har dratt av veien på E6 den siste uken har grisekjørt?

Supre utsagn du kommer med.

Helt totalt enig.

Hva er alt det røde på bilde nummer 4?

Det er blod.

volvo_sleeper, en jeg kjenner klarte greit å skli rett av veien mens han holdt 25 km/t, og med piggdekk. Var rett og slett for nærme kanten, og speilblank is gjorde at det bar rett ut i grøfta med ham. Med andre ord, han grisekjørte ikke, og klarte noe som var nært umulig, men han klarte det for det.

Hvor sto det noe om grisekjøring? :wonder:

Eirik

Var ikke grisekjøring nei. Akkurat samme situasjon som du beskriver, bare at farten var rundt 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er alt det røde på bilde nummer 4?

Tipper det er blod fra han som måtte sy seks sting:)

Opplevde noe liknende for to år siden, kjørte av veien rundt Soløyvannet her i Bodø, i en Toyota Corolla. Lang slak sving og såpeglatt. Ble ikke bedre av bruken av helårsdekk heller:(

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å se en Volvo vraket. Fint det gikk bra med de som var i bilen... Hehe, folk som ikke vet hva is + piggfritt er bør ta seg en tur ut og prøve. Uansett om han lekte seg litt, så syns jeg ikke noe om at folk her på forumet skal le av ham. Ulykker kan skje alle, og hvis det var is + piggrie dekk, så tror jeg gjerne at han kjørte normalt.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beemeren.

vel...... jeg har sett traktorer stå å spinne på alle fire uten å komme av flekken... Jaggu måtte det en hilux til for å slepe bilen opp med vinsj.... er ikke det flaut?!

Bare la være å skrive noe, ingen som bryr seg om hva du sier uansett.

Kjipt å se en Volvo vraket. Fint det gikk bra med de som var i bilen... Hehe, folk som ikke vet hva is + piggfritt er bør ta seg en tur ut og prøve. Uansett om han lekte seg litt, så syns jeg ikke noe om at folk her på forumet skal le av ham. Ulykker kan skje alle, og hvis det var is + piggrie dekk, så tror jeg gjerne at han kjørte normalt.

Ja jeg kjørte på samme veien selv i går, med piggfrie dekk, da gikk det seint altså! Var blank is oppå snøen.

Bilen er iallfall satt i garasje for istykker plukking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sykt så folk skyter etter hverandre på forumet her for tiden! Men nok om det

Det var trist med bilen, men også veldig fint at det gikk bra med folkene som satt på :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sykt så folk skyter etter hverandre på forumet her for tiden! Men nok om det

Det var trist med bilen, men også veldig fint at det gikk bra med folkene som satt på :)

Ja vet.

Ja kjipt med bilen, men den lever videre i deler. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår