Gå til innhold

En kamerat kjørte utfor i går. (BILDER)

Ranger emnet

ovlov86

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På 80 tallet var det en familiebil... Nå er det en generelt sett en førstebil til kjønns\bilforvirrede ungdommer fra landsbygda.

men, så bor vi i norge, hvor bil er dyrt, og pga at 240 er billig, og så og si sikker for å være en gammel bil, blir den fortsatt brukt av familier som ikke legger ut 700 000kr for å få seg en Passat eller.no

og... kjønnsforvirring? 240? 240 er femi?

jaha... hvor har du fått dette fra da? :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å dra av veien ja.. Men er faktisk overrasket over at sjåføren hadde bilbelte (mener å ha lest det i tråden). Her i trøndelag er det jo fan meg ingen som bruker det. Jeg hadde selv den kjedelige opplevelsen av å dra av veien i sommer. MED GAMLINGENE SIN BIL!. Jeg hadde full bil, men siden alle hadde beltene på, berget vi oss med noen kuttskader i ansikt og armer... (etter takluke og sidevinduer)

I begge tilfellene (mitt og kameraten din) er det jo spørsmål om det er uforsvarlig kjøring. Pr. definisjon: Kjører du uten å ha kontroll over kjøretøyet er det uforsvarlig kjøring. I samme omgang kan man si at å rygge i garasjeporten er det uforsvarlig kjøring. I våre tilfeller så har vi ikke kjørt etter forholdene. Men tullkjøring/idiotkjøring? NEI!

krsj2.jpg

krsj1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er latterlig hvordan folk oppfører seg på forumet. Det er helt unødvendig å slenge dritt om hva slags bil en annen har. Man kjøper bil ettersom hvor mye penger man har til rådighet. Det at man komenterer saken uten å ha fått med seg alle detaljene er også helt unødvendig.

Hvis jeg ikke tar altfor feil ser det ut som at veien svinger svakt på bilde 1.

Alle dere som har kjørt bil i mange år bør ihvertfall vite at når det er speilblankt skal det svært lite til før man ryker rett ut. Og om noen har grisekjørt og derfor har kjørt ut har de ihvertfall fått seg en lærepenge. De trenger ihvertfall ikke at noen sitter her å slenger dritt. Har noen gjort en tabbe er det ingen grunn til at alle dere sitter å slenger ut alle mulige usakelige kommentarer.

Til den usakelige traktor diskusjonen: Den personen som skrøt av at han hadde trukket opp en traktor med bilen sin; tipper at om det var deg som hadde kjørt på samme sted som den traktoren hadde det vært deg som stod fast på samme sted.

Skjæp dere! Er ikke vits i å lage diskusjoner og kvalme ut av alle ting. Ikke rart at det blir krig i verden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at trådstarter "høvler" over sugekopp om at hans Hilux ikke ville klart det, pga at en traktor såvidt klarte det. Og når sugekopp forklarer hvilken Hilux han har, så får han beskjed av trådstarter om at ingen er interessert i å lese om Hilux'n hans. Saklig?

Jeg synes sugekopp's Hilux er rå, og leser gjerne masse om den. Og jeg trur nok den tar seg bedre fram enn en Traktor, på de fleste områder.

Synd med 240'n, men men.. Det finnes flere av dem. Bra det gikk fint med sjåføren hvertfall, det er det viktigste. Han har vel fått litt respekt for hva som kan skje også nå.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår