Gå til innhold

Dynamo / børster til dynamo til min Vr6

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

Hei, har hatt et problem no siste tida når det har vert så inni HHHHH kaldt..så har bilen ikke villa starta, heilt nytt batteri og heilt fulladda, men har vert treig å "chinne" og så bare dør den før den tenner..

mitt lille hode tenkte fort på dynamoen da , og no har det vist seg at det sikkert er den.

fikk starta bilen med startkabler og da starta den som ei kule, men voltmeteret viser at batteriet ligg på 9 volt på tomgang( dette betyr vel ikke ladding fra dynamo) MEN dette varierer litt da , plutselig hopper den litt opp åsså nedigjen, tyder vel kanskje på slitte dynamo børster dette?!?!

noen som vet ca pris på evt heeelt ny dynamo , eller prisen på nye børster?!!

bilen er en 92 modell golf vr6

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har hatt et problem no siste tida når det har vert så inni HHHHH kaldt..så har bilen ikke villa starta, heilt nytt batteri og heilt fulladda, men har vert treig å "chinne" og så bare dør den før den tenner..

mitt lille hode tenkte fort på dynamoen da , og no har det vist seg at det sikkert er den.

fikk starta bilen med startkabler og da starta den som ei kule, men voltmeteret viser at batteriet ligg på 9 volt på tomgang( dette betyr vel ikke ladding fra dynamo) MEN dette varierer litt da , plutselig hopper den litt opp åsså nedigjen, tyder vel kanskje på slitte dynamo børster dette?!?!

noen som vet ca pris på evt heeelt ny dynamo , eller prisen på nye børster?!!

bilen er en 92 modell golf vr6

hei

legg til han her til msn: hjulspinn@msn.com

han har solgt meg og andre her billige deler.

Betalte 1500kr+ frakt for en helt ny overhalt dynamo til golf3. Denne var på 70amp, han skulle ha 1800kr for 90amp vis jeg ikke husker feil.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 years later...