drunken Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Noen som kan fikse på bilen min, så den blir mer gjennomført "gangster"? Håper noen av bildene kan brukes! :) Det er vinterfelgene som står på nå.. På sommeren ruller den på 17" Momo AA Racing-felger. Hvis dere klarer å bytte til det.. helst svarte med blank kant.. :) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 fannt ikke på så mye å gjøre med bilen. ville ikke ødelegge den :) er ikke noe fan av for mye styling og bling. synes bilen er fin som den er. så det jeg har gjort er : -mer senking -tøffere vinterfelger -soting av ruter -soting av sideblinklys og baklykt -litt justering av bildet ellers Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 eey! Den ble jo nice da! ^^ Takker! Gir inspirasjon! :) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hadde noen gidda å sette på disse felga: Uten den gule skrifta! Og ett bilde til med samme felga, bare med polert kant.. Har disse felga på sommeren, bare i crom. Vurderer å lakkere dem svart, så vil se hvordan det blir.. :) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moppas Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Vet ikke helt hva gangster stil er da men.. Her er mine bidrag. Felger, Hvite blinks, Soting, Xenon, Carbon panser, Skilt, og Neon på det ene bildet. Siter En gang tok jeg feil, men det var en misforståelse. -nybegynner i photoshop- x- Mazda Mx-5 90 mod. x- Chevrolet Malibu Classic 79 mod. (solgt) x- Citroen C15 (bosset) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Likte det nederst bildet, så bra ut med Momo-felga! Men neon er uuuaktuelt! :P Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moppas Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Enig der. Likte ikke neonlysene jeg heller men jeg visste ikke hva du var ute etter. Likte looken på den nederste. Siter En gang tok jeg feil, men det var en misforståelse. -nybegynner i photoshop- x- Mazda Mx-5 90 mod. x- Chevrolet Malibu Classic 79 mod. (solgt) x- Citroen C15 (bosset) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg