Gå til innhold

A4... Rat look?

Ranger emnet

Smularn

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du finner en god lakkerer, som e flenk med paintbrush, så er det mulig å lakke rust.. alså lakke sånn at det ser ut som rust... det har æ sett nån som har gjort, å det blei ganske rått

Faux Patina Instant Iron&Rust fikser biffen enklere enn noen lakkerer.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel bilen din hel lakkert etter den var ny:)

Det er ikke min. Min er nå 11 år gammel og ikke anntydning til rust. Noen biler KAN få noe som heter sink slipp og da KAN det flasse av lakk og legge seg rust der sinken har sluppet. Så som sakt har nok bare du vært veldig uheldig med din bil. Må også tenke på at hvis en bil som er galva/sinka lakkes om så ødelegger du sinken når bilen blir pusset ned til ny lakk og bilen kan ikke lenger kalles å ha galvanisert karoseri.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke min. Min er nå 11 år gammel og ikke anntydning til rust. Noen biler KAN få noe som heter sink slipp og da KAN det flasse av lakk og legge seg rust der sinken har sluppet. Så som sakt har nok bare du vært veldig uheldig med din bil. Må også tenke på at hvis en bil som er galva/sinka lakkes om så ødelegger du sinken når bilen blir pusset ned til ny lakk og bilen kan ikke lenger kalles å ha galvanisert karoseri.

Tenkte på bilen til xpres. Det er vel en farge som tvilsomt blei levert på A4 95-99

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min bil er levert med den fargen jo... den er helt orginal, aldri opplakkert, å den er nå 10år... den skal lakkes til sommeren.. da med flakes:) fargekoden på bilen er LZ5M, så det skal du bare skjekke opp om du vil

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bestkjed om at det var 10 år da jeg sjekket...

Jeg har vært for å reklamere på dette, og det er 6 år på lakk, overflaterust hvertfall:) Det kan jeg vedde bilen min og litt til på;) Mulige det er lengre på A8 eller nyere modeller;)

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil er også orginal med denne fargen..Det er en 96 mod.

Bilen din ser jeg at "RS-blå" (Nogaro blå Z5M) men bilen til Xprez ligna ikke på rsblå i avartaren hans:P Den så mørkere ut, men jeg tok feil;)

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min S6 er det 10 år på. Har rust på panseret mitt og skulle reklamere. Men bilen var 10 år og 3 måneder gammel så der sto jeg med sjegget fult av postkasser.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider