Gå til innhold

Endelig ny bil igjen....

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skulle egentlig legge meg etter jeg hadde postet den første posten, men valgte heller det morsomme alternativet og dro ut og kjørte mer.......hvem hadde vel trodd at diesel kunne være så gøy?

Har ennå ikke klart å venne meg til lyden av traktor-motor under panseret, men når den bruker 0,7 l/mil ved grisekjøring så bryr jeg meg lite om hva slags lyd den lager.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Fant dette bildet av baksetet i bilen min....kjipt å sitte i midten her.

Fy faen så fett!! :)

Bøttestoler baki... det er gromt... og ikke minst så bruker den så lite diesel... dette høres ut som en morsom bil.

Bare ikke fyll bensin av gammel vane hahhaha....

Hadde MANGE av dem når jeg jobba på møller.... er fort gjort i en port.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og denne gangen ble det en 2002 modell Seat Leon Cupra TDI 4x4. Kom hjem fra Tyskland for 1 time siden, etter å ha tilbakelagt 1750 km på 17 timer. Gjennomsnitts fart 102 km/t, toppfart 254 km/t, og dette på kun to og en halv tank diesel zzzz zzzz zzzz

Burde vel egentlig sovet nå, men etter å ha hatt kronisk tung gassfot i et døgn så er det jaggu vanskelig å finne roen......kort sagt kan ingenting måle seg med en god bil og god vei uten fartsgrenser :D. (Dvs....noen steder er det jo fartsgrense, men de er jo bare veiledende :rolleyes: )

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder dersom det var interesse for det...men har ikke fått tatt noen ennå.

hm... må virkelig si at du er kjapp..

du bruker 17timer hjem fra tyskland på 1750km,

mens jeg klarte å avrunde 2900KM på overkant av 20timer fra oslo og ned til jugoslavia...

detta var jo heilt rått!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva.. *heheheheh* -Er toppfarten oppgitt til 215 og du hadde 254 -målt med GPS... da er det en ting å gjøre, KAPP tauet til den trimmede S4-en som ligger foran-med tre kvart gass før hjullagrene på spanjolen går aaalt for varme ELLER stikk innom ELKJØP eller hvor du kjøpte den GPS'en og lag styr!! KAST den i disken å si at enten få de få den kalibrert -om det er mulig ELLER gi deg en ny en som ikke holder folk for narr.

Kjøp event. en noe dyrere GPS.

Hans Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og denne gangen ble det en 2002 modell Seat Leon Cupra TDI 4x4. Kom hjem fra Tyskland for 1 time siden, etter å ha tilbakelagt 1750 km på 17 timer. Gjennomsnitts fart 102 km/t, toppfart 254 km/t, og dette på kun to og en halv tank diesel zzzz zzzz zzzz

Burde vel egentlig sovet nå, men etter å ha hatt kronisk tung gassfot i et døgn så er det jaggu vanskelig å finne roen......kort sagt kan ingenting måle seg med en god bil og god vei uten fartsgrenser :D. (Dvs....noen steder er det jo fartsgrense, men de er jo bare veiledende :rolleyes: )

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder dersom det var interesse for det...men har ikke fått tatt noen ennå.

grattis med ny bil.... men må legge til at jeg og kewlar klarte 1800km på 17 timer hjem fra sveits i en polo 1.4 ;)

og den gjør ikke mer enn 199 kmt med 2 pers og vinterdekk baki

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Med den toppfarten ville jeg antatt at chipping allerede er utført på den vogna gitt ;)

Grattis med fet vogn, må være med å teste en tur snart :)

Bilen har gått som leasingbil så at den allerede er chippet tviler jeg på. Du som er i leasingbransjen vet vel at dere neppe chipper bilene i poolen deres..... Farten ble målt av en hyggelig nederlender med en navigasjon på vei mot fergen. Møtte han da vi ble stoppet og ransaket av gestapo (Tysk toll/politi) i Neustadter Bucht. De sjekket papirene og prøvde å åpne førstehjelpsskrinet, men da de ikke greide å åpne det gadd de ikke å sjekke bilen heller :D

Bare å sende en sms det så kan vi møtes på Bogstad for en kaffe og en kjøretur......

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

grattis med ny bil.... men må legge til at jeg og kewlar klarte 1800km på 17 timer hjem fra sveits i en polo 1.4 ;)

og den gjør ikke mer enn 199 kmt med 2 pers og vinterdekk baki

Var mye trafikk så det var vanskelig å holde høy hastighet lenge, og det bør jo nevnes at kewlar har et av norges tyngste høyreben....

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Jeg forventer en filmsnutt fra "runden" i kollen til vinteren.

I beste A4 quattro stil ;)

Den videoen krever jeg utlevert til destruering. Den inneholder sensitivt materiale som kan være helseskadelig for de andre som er med på videoen dersom den skulle falle i gale hender! asshole

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har gått som leasingbil så at den allerede er chippet tviler jeg på. Du som er i leasingbransjen vet vel at dere neppe chipper bilene i poolen deres.....

Bare å sende en sms det så kan vi møtes på Bogstad for en kaffe og en kjøretur......

Leasingkunder chipper bilene i ett sett de. En del av dem sender faktisk fakturaen til leasingselskapet.... ;)

Kommer plutselig innom en dag :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider