oeb Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Holder på å sette inn bur i 242'n, men kappa ivei uten å tenke meg om. Så det jeg lurer på er om dette blir godkjent (FIA): Ser andre har festet det lenger opp på hovedbøylen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 skal du kjøre i løp med den da? er jo bare der FIA har noe de skulle sagt. BT er egentlig ikke særlig happy uansett da, avhengig av hvilke bt sikkert men. er faktisk ikke sikker på om de bura som er skrudd sammen er FIA godkjent uansett, rett meg om jeg tar feil. Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Hel bur godkjenner ikke BT lengre, om de skal følge de nye regla... Ikke ulovlig å feste skrukoblinga der nei... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Gir vel f i BT.. :) Tja, planen var at det etter hvert skulle være mulig å delta i bakkeløp ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 skjær de sunt og sveis det en gang til.. :) da ser det finare ut og... :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Fine er at festene bare er punkta, men skal lage nytt kryss og flytte det lenger opp ja, samt lage forsterkning øverst ved døra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 er nok det lureste det.. tekniske kontrollanter er ikke så glad i slike klippe punkt som de kaller det herover:D frem og bak BØR møtes på samme sted på hovedbøyla.. Edit: selvfølgelig så nærme taket som mulig Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.