al3k$ Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Er dette ett bra frontsett? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1348 Og hvordan kopler jeg delefilteret? noen som har en tegning? Noen andre bra frontsett i 1000kr+- klassen? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Delefilteret er lett å koble...er en liten boks der du har en inngang for lyd, en utgang til tweeter og en utgang for woofer. Dessuten følger det med bruksanvisning. Andre delefilter jeg kan anbefale er Focal sin Access serie. Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 focal frontsett fra access serien er veldig bra i forhold til prisen :) + og - inn på delefilter og + og - fra delefilteret til diskanten på diskantutgangen og + og- fra mellomtone utgangen på delefilteret til mellomtona :) som sagt tidligere det er enkelt og det følger med koblingsskjema frontsettet er nok ganske greit uten at jeg har hørt det men det er min erfaring med andre produkter av samme merke ... lykke til med valget Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ingen som vet om det er bra? Og hva betyr det at settet er 2-veis? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 2 høyttalere.. :) 1 diskant og 1 midbass... Tror du skal søke etter litt andre alternativer, etter min mening Noe dyrere, men noe bedre http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_64&products_id=451 Husk å kjøpe en ekstra forsterker som du kan drive høyttalerene med, det betyr så mye at jeg ikke klarer å beskrive det. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Er 2-veis det samme som er orginalt i bilen? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Er 2-veis det samme som er orginalt i bilen? Noen som vet? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Enklere å forklare deg det hvis du skriver hva slags bil du har... :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Opel Vectra A Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ingen som vet om det er 2-veis frontsett som sitter orginalt i bilen? det haster! Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Neppe. Tviler på at du har diskant (sånn liten høyttaler som sier tska tska tska, tjiiiisj) originalt. Men det er ikke noe problem... Du monterer det :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg har vectra a og den har diskant! Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Så det er 2-veis frontsett som sitter orginalt i bilen? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 jepp...de aller fleste...eller det vil si alt av Opel jeg har vært borti fra tildlig 90tall og oppover har 2veis composystem(mid+tweeter) dvs: Vectra A,B og C Corsa B og C Calibra Omega B Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg