Gå til innhold

Hvilke rettigheter har man? (Dårlig vei!)

Ranger emnet

Tombra

Anbefalte innlegg

Har hørt om saker som har gått begge veier: En kar knerta endel på bilen sin på en jernplate i et skjøte på en bro i Lodalen i Oslo, og han fikk ikke erstatning. Husker ikke grunnen, men det var helt klart veivesenet`s skyld.

I ekebergtunellen dryppet det noe lim eller no greier fra taket og sølte til mange biler. Der fikk alle erstatning.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bård

Ved prix på Korsen er det også noen ganske farlige "puter". Det smeller når man kjører over dem :rolleyes:

Jeg ser de har akkurat begynte å 'reflex' merke de drittputene som ligger midt i veien....ringvåll-veien på heimdal har ihvertfall fått merket sine 'puter' ...så det nå nettopp...

Originally posted by Bård

@lpher, du kjører Supra? Da har jeg antakeligvis sett deg noen ganger. Kan ikke være så mange supraer i Trondheim... [/b]

Det har du nok ja ;-)

I Midtnorge er det i tillegg til min, bare en sølvfarget 95 modell som er registrert.

Min er Anthracit farget (koksgrå/brunskjær)...og har ikke vingen.

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merka den kanten i elgsetergata jeg også.

kom kjørende i vel 40-50 km/t på kveldstid da jeg plutselig hørte et bonk-bonk...

merka det godt inne i bilen ja, harde dempera, senka 40mm med

215/40-16...

hælvetes skitveia i trondheim!!!!

bor på kattem, så æ har merka dæm nye skitputan i ringvoll veien, så no kjøre æ rundt og ikke gjænnom heimdal...

roger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veien opp der jeg bor (kommunal vei) har 27 år gammel asfalt, og det er 20-25 cm høyere i midten av veien enn i sporene til dekkene.... De har planer om å lappe den veien i 2005...

Og om vinteren bruker brøytekaren veien som unnskyldning for å ikke brøyte... "På grunn av at det er så høyt i midten av veien, ødelegger jeg plogen".

Hurra for bil-norge!

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk full erstatning da jeg ødela forstillingen på SLK'n min i akkurat en sånn dump her i Oslo.

Reparerte bilen, sendte kvittering på arbeid og et brev med utførlig beskrivelse, samt et kartutsnitt over området.....tok ca 4 uker så var pengene inne på konto.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mått faenmæ nesten ha nyrebelte etter samma kanten i elgesetergata jeg å.... Har aldri hadd stivere bil, og det kjentes ut som helvete var løst da jeg cruisa dønn nedi dem i 50kmt.... De dumpene på ringvåll er det bare å glemme, ligg sikkert igjen 2kg simons-stål der etter forrige gang enda...:mad: :mad:

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tak i mailadressen til ansvarlig anleggsleder for dette prosjektet i Trondheim, og skal sette meg ned å skrive klage nå!

Dersom noen andre har pådratt seg (dvs bilen...) skader eller bare vil gi klar beskjed om at vi ikke aksepterer slikt, så send meg en PM så kan dere få adressa.

*Skriver klage* angry

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke først og fremst ute etter erstatning. Jeg mener at slike saker som dette er totalt unødvendig, og at vi ikke bare skal finne oss i det!

Derfor sender jeg denne klagen!

Det er forøvrig Mesta som er ansvarliger her, ikke Trondheim kommune, slik jeg feilaktig skrev i en post over her.

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

veien opp der jeg bor (kommunal vei) har 27 år gammel asfalt, og det er 20-25 cm høyere i midten av veien enn i sporene til dekkene.... De har planer om å lappe den veien i 2005...

Og om vinteren bruker brøytekaren veien som unnskyldning for å ikke brøyte... "På grunn av at det er så høyt i midten av veien, ødelegger jeg plogen".

Hurra for bil-norge!

Og no i det siste 40.000 kubikk vatn?

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider