matsremi Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Jess, i dag lørdag 20 september har corradoen min loda rundt i tromsø på SNØ og sørpe, gjett om ABS'en min har jobba litt!? og seff. med så slitte sommerdekk at de ikke hadd blitt godkjent for 5000km. siden engang.. hehehe!! At det er mulig å få snø SÅ tidlig, tror jeg skal satse på å flytte til en plass der man rett og slett slipper å legge om dekk på vinteren.. vinterdekka mine ligger i garasjen ved SIDEN av vinterfelgene!! det sliter litt midt i helga ja.. ;) Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 du loder i tromsø altså..sett en oransj lotus elise i det siste? er en kamerat som kjører den =) -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Handlet vinterbil for stunder som det jeg. Hater den forferdelige sørpa og saltingen:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Om jeg har sett den orange lotusen ja!? æsj sier jeg bare.. det er min hele og fulle mening om den bilen :) Den er btw. ganske masse rundt om i byen her å kjører.. Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 du kan jo si æsj men det er ræææser bil azz:op testa den rett etter han hadde henta den her nede på sørlandet...den drar fælt for og si det sånn lurer på om jeg skal kjøpe kammer\chip\eff. anlg+nos nå til vr6'en..har spart opp litt penger men ikke helt nok til turbo....hmmm... mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Elise er jo bare kongebil. Har en kamerat som kjører rundt i en sølvgrå en, trimma en del ekstra. Går vanvittig mye bedre enn corradoen, og ligger enda mer vanvittig i svingene. Den artigste bilen jeg har prøvd. Kjipt med snø foresten. Har vurdert å få en vinterbil jeg og, men har ikke garasje til corradoen enda.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 På tide å bygge om til Syncro..........? :dude: Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 har noen her brukt kammer\chip med nos? ble fortalt at når du bruker chip til kammer så "advancer" du timingen og da skal man ikke bruke nos pga detonasjon fra holley performance sin hjemmeside(NOS): Do not use aftermarket chips or other devices that advance ignition timing, as detonation may occur. betyr dette at jeg må velge mellom enten kammer\chip eller nos? -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 hmmm, minner meg litt om da jeg for 2 år siden, tok ned caben 22. des. +1 og bart på veien Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by RSG60 Elise er jo bare kongebil. Har en kamerat som kjører rundt i en sølvgrå en, trimma en del ekstra. Går vanvittig mye bedre enn corradoen, og ligger enda mer vanvittig i svingene. Den artigste bilen jeg har prøvd. Kjipt med snø foresten. Har vurdert å få en vinterbil jeg og, men har ikke garasje til corradoen enda.. Elise e jo ok nok, men har dokke sett/prøvd Exige'n??? DEN er RÅ den! :) Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Til deg som lurte på nos: Kan aldrig tenke meg at dette stemmer. Det er mange som kjører rundt med begge deler, og om det blir detonasjon eller ikke kommer vel ann på hvor mye nos du bruker. Sam fra SNS-tuning skjører med dette oppsettet. kontakt han, så får du svar. kontakt Sam på denne linken Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 har pratet en del med han....men han driver vel mest med g60 motoren vel? glemte og nevne at det er for en vr6 =) -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 åoje, hva syns dere om siste rest av sommerdekka mine? pungterte begge fordekka med 30 min mellomrom i natt jeg!! Hva er oddsen for det?!? Heldigvis for meg at jeg hadde de andre hjulene liggende klar.. Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Har forresten noen bilder liggende etter jeg skifta instrument bakgrunner også.. Sjekk her: http://album.tromsdalen.net/index.php?pageType=folder&currDir=./matsremi%27s%20bilder/diverse Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Du må ha mer luft i dekka, og kjøre finere i svingene.. Har du bilder av instrumenta ferdig installert, og er det blått lys du har på de? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg