Gå til innhold

Snø ¤#"¤"#

Ranger emnet

matsremi

Anbefalte innlegg

Jess, i dag lørdag 20 september har corradoen min loda rundt i tromsø på SNØ og sørpe, gjett om ABS'en min har jobba litt!? og seff. med så slitte sommerdekk at de ikke hadd blitt godkjent for 5000km. siden engang.. hehehe!!

At det er mulig å få snø SÅ tidlig, tror jeg skal satse på å flytte til en plass der man rett og slett slipper å legge om dekk på vinteren.. vinterdekka mine ligger i garasjen ved SIDEN av vinterfelgene!! det sliter litt midt i helga ja.. ;)

96' Audi A6 2,5TDI Quattro

05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil)

ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil)

ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v

ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil)

ex 89' Corrado G60

ex 85' Toyota Carina II combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har sett den orange lotusen ja!? æsj sier jeg bare.. det er min hele og fulle mening om den bilen :)

Den er btw. ganske masse rundt om i byen her å kjører..

ex 89' Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise er jo bare kongebil. Har en kamerat som kjører rundt i en sølvgrå en, trimma en del ekstra. Går vanvittig mye bedre enn corradoen, og ligger enda mer vanvittig i svingene. Den artigste bilen jeg har prøvd.

Kjipt med snø foresten. Har vurdert å få en vinterbil jeg og, men har ikke garasje til corradoen enda..

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen her brukt kammer\chip med nos?

ble fortalt at når du bruker chip til kammer så "advancer" du timingen og da skal man ikke bruke nos pga detonasjon

fra holley performance sin hjemmeside(NOS):

Do not use aftermarket chips or other devices that advance ignition timing, as detonation may occur.

betyr dette at jeg må velge mellom enten kammer\chip eller nos?

-tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSG60

Elise er jo bare kongebil. Har en kamerat som kjører rundt i en sølvgrå en, trimma en del ekstra. Går vanvittig mye bedre enn corradoen, og ligger enda mer vanvittig i svingene. Den artigste bilen jeg har prøvd.

Kjipt med snø foresten. Har vurdert å få en vinterbil jeg og, men har ikke garasje til corradoen enda..

Elise e jo ok nok, men har dokke sett/prøvd Exige'n??? DEN er RÅ den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som lurte på nos: Kan aldrig tenke meg at dette stemmer. Det er mange som kjører rundt med begge deler, og om det blir detonasjon eller ikke kommer vel ann på hvor mye nos du bruker.

Sam fra SNS-tuning skjører med dette oppsettet. kontakt han, så får du svar.

kontakt Sam på denne linken

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åoje, hva syns dere om siste rest av sommerdekka mine? pungterte begge fordekka med 30 min mellomrom i natt jeg!!

Hva er oddsen for det?!?

Heldigvis for meg at jeg hadde de andre hjulene liggende klar..

post-3353-13804852113938_thumb.jpg

ex 89' Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten noen bilder liggende etter jeg skifta instrument bakgrunner også..

Sjekk her: http://album.tromsdalen.net/index.php?pageType=folder&currDir=./matsremi%27s%20bilder/diverse

ex 89' Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider