k2bjarne Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 SNØ!????????????????? Bare kom med det! Alt dere har! Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by RSG60 Du må ha mer luft i dekka, og kjøre finere i svingene.. Har du bilder av instrumenta ferdig installert, og er det blått lys du har på de? Du skjønner.. jeg kjøpte disse felgene med dekk for ikke lenge sia, hos en som har BMW, gammel og senka BMW spiser kantene på dekk. det er noe alle vet ;) Har mekka blått lys i instrumentene ja, kan stikke ut å ta et bilde av det i mårra ellerno! Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by matsremi Har forresten noen bilder liggende etter jeg skifta instrument bakgrunner også.. Sjekk her: http://album.tromsdalen.net/index.php?pageType=folder&currDir=./matsremi%27s%20bilder/diverse Laget du de instrumentskivene selv? Eller har du kjøpt dem?? Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Flotte dekk:D de er faktisk nesten identisk med toyoene mine foran... ikke helt bra i og med at det regner litt i bergen for tiden:cool: regner med å skifte de i dag... poloer og spiser kantene på fordekka.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Må fikse forhjuls stillinga då.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Jeg fant instrumentene en plass på internett i ei jpg fil, så justerte jeg bare litt på strl. å printa dem ut på litt kjukt tegnepapir, deretter klistra jeg dem på de orginale bakgrunnene med dobbelsidig tape! funka genialt og det vises bare at de er hjemmelaga hvis man ser nøye etter! Om noen vil ha de filene med instr. bakgrunner så er det bare å maile meg: matsremi@sensewave.com Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Ser ut til at du kjører med for lit luft i dekkene ja .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Sonick Ser ut til at du kjører med for lit luft i dekkene ja .... Som jeg allerede har sagt, jeg kjøpte felgene med dekk hos en som kjører senka gammel BMW, de var kantslitte allerede når jeg fikk dem.. alle andre dekk jeg har hatt på min bil er helt ok, dette er senka BMW syndromet ;P Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg