Islanwind Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Har leita masse etter en tøff grill til Vectraen... Finner ganske lite.. Noen som vet om en plass de selger? Har kikka rundt de fleste steder på nettet... Må vere 92-95 modell.. Eventuelt svenske eller danske sider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestad Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg modder min selv! kutter emblemet og fyller igjen og setter gitter på, blir nesten som en Vectra 2000 grill hvis ikke jeg tar helt feil!? Siter Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi -prosjekstide kommer- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra_Kenneth Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg mener 2000-grillen er den eneste rette for Vectra A. Siter Kenneth. Vectra A 2.0i 92' Ascona B 2.0s 81' Ascona B 2.2i 81' - Solgt Vectra A 2.0i 91' - Kondemnert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg modder min selv! kutter emblemet og fyller igjen og setter gitter på, blir nesten som en Vectra 2000 grill hvis ikke jeg tar helt feil!? Hva fyller du med? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestad Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg bruker plsten fra det originale "gitteret" og bruker loddebolt for så å smelte det inn i grillen. deretter skal det sparkles og pusses til det er jevnt :D Funker veldig bra! :D Siter Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi -prosjekstide kommer- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 bsbildeler.no har masse.... kan jeg få kjøpe den gamle din? :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Har triksa litt med den :P bsbildeler.no har masse.... kan jeg få kjøpe den gamle din? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hvordan får man av "gittere" bak og opel merket? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 "Gitteret" henger med klips Opelmerket må du skjære av... Hvordan får man av "gittere" bak og opel merket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg