Gå til innhold

Team Sideways Logo

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

Hei!

Team Sideways trenger en logo, den skal være i en farge og være enkel å kjenne igjen.. Logoen skal representere team sideways på en enkel og grei måte..

Vinneren vil få en premie..

Legg ut bilder her..

Mvh.

Sideways Crew

(vet ikke om denne er lagt riktig, mods kan flytte eller slette om det trengs)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen spes ide, men vi prøver å unngå ting som vil ligne på eller assosiere til feks ts-racings logo.. TS er mye brukt rundt om og vi vil at folk skal tenke på team sideways med engang de ser logoen vår og ikke være i tvil..

Men ellers har jeg ingen formeninger annet at det skal fange essensen av bilgale folk som liker å kjøre på bane..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt reklamen det enkle er ofte det beste? Den tror jeg blir litt for avansert den over her. Gjør det enkelt så er det lettere å huske og kjenne igjen.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å forklare litt bedre, logoen jeg er på jakt etter skal være for sideways som hesten er for ferrarri eller oksen er for dodge.. Det trenger ikke nødvendigvis stå noe som helst, men mer et symbol som symboliserer team sideways og som er lett gjenkjennelig..

Håper det hjalp litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare en ilustrasjon gjort på 10 sek men dere skjønner poenget. Lage denne i photo shop eller no. Ett enkelt spinnende dekk med litt røyk og stein sprut

http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/?action=view&current=Teamsidways.jpg

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å forklare litt bedre, logoen jeg er på jakt etter skal være for sideways som hesten er for ferrarri eller oksen er for dodge.. Det trenger ikke nødvendigvis stå noe som helst, men mer et symbol som symboliserer team sideways og som er lett gjenkjennelig..

Håper det hjalp litt..

Det er kun en okse om den sier bææbææ :P

Kan også kalles en bukk :titties:

Måtte bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider