MrDanger Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 hva er egentlig toppfarten på en sånn orginalt? Var ute på testing her i helga, og dette må da være godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 hehehe, det ser da bra ut! kom opp i 150 km/t med min, da turte j ikke mer, vingla for mye..... Din bil eller? bilder?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Har noen bilder , tatt her om dagen. Er egentlig min brors bil, men han bruker den aldri, så det blir jo nesten min bil da hehe. Bilen ble kjøp og satt sammen nå i høst, så den skal bli bedre etter hvert håper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg