asona_er_best Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 morn folkens.. nå er det bare å få frem kalenderen og sette av noen løp her er nemlig lista over kval løpene! http://bilcross.no/ny/nyheter/nyheter_vis.php?nyhetsID=1388 og her har dere reglene over løpene og landsfinalen: http://bilcross.no/ny/nyheter/nyheter_vis.php?nyhetsID=1389 lykke til alle sammen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 da blir det nmk hønefoss 5.mai men i debutant-klasse,nmk kongsberg 13.mai, og så kanskje nmk gjøvik 26.mai,nmk aremark 3.juni og så får vi se hva det blir neste... hvem kommer hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 så på valdres sitt kvalløp, 28 mai. er ikke det en mandag?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 kommer på gardermoen 19 mai og muligens Elverum 14 juni Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 så på valdres sitt kvalløp, 28 mai. er ikke det en mandag?? drit nå i det:D. neida.. hehe. er det ferie har vel ikke det noe å si?. nore uvdal hadde løp på en mandag i fjor husker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Er 2 Pinsedag antar jeg. Brukte å ha løp på den dagen selv vi for noen år siden. Ellers er dere velkomne til Orkla også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Kjører hvertfall på kraby 26. mai....:) Satser på å kvale der.... Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 blir vel en billett til landsfinalen henrik?.. hehe.. sa til ''dirty opp'' i at det ble kval-løp på hjemmebanen hans og det kom et lurt glis gitt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 <3 bergen <3 de andre stedene er som regel langt vekke =/ får se hvilke løp jeg melder meg på... Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Kjører hvertfall på kraby 26. mai....:) Satser på å kvale der.... ja, du skal vell det du Paulsen. du kommer vell med grom redskap du som vanlig. Dom får gjøra det dom som kan det. Gidder ikke å kjøre med værsting redskap jeg, kjører med det jeg har jeg. gidd itte å ta så jævelig med penger pån. skal vel kanskje gjøre noe med motoren men ikke mye, skal legge litt ardeid i bakstillinga hvis jeg får tid. Blir det mange løpa på deg i år ell? Hvis du kvaler 26 mai blir det mere en fronten og landsfinalen?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 ja, du skal vell det du Paulsen. du kommer vell med grom redskap du som vanlig. Dom får gjøra det dom som kan det. Gidder ikke å kjøre med værsting redskap jeg, kjører med det jeg har jeg. gidd itte å ta så jævelig med penger pån. skal vel kanskje gjøre noe med motoren men ikke mye, skal legge litt ardeid i bakstillinga hvis jeg får tid. Blir det mange løpa på deg i år ell? Hvis du kvaler 26 mai blir det mere en fronten og landsfinalen?? Veit ikke helt enda hva jeg kommer til å kjøre der.... Enten den ene 244 som brodern vant klubbløpet med, eller en anna en vi har stående bak låven uten motor å gir..... Får se etterhvert som tiden rekker til! Blir nok noen løp på meg til sommeren, men kjører etter lommeboka, og den er ikke så stor om dagen... Må nok jobbe inn noe spons fremover! Da blir det kjøring!:iconsm Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Nord østerdal, engerdalen, hamar og elverum på meg trur jeg;) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 irriterer meg over at jeg skal være debutant på hønefoss gitt men gleder meg noe vanvittig til aremark.. det er en bane jeg anbefaler dere her inne.. langt å reise, men det er joggu meg verdt det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 irriterer meg over at jeg skal være debutant på hønefoss gitt men gleder meg noe vanvittig til aremark.. det er en bane jeg anbefaler dere her inne.. langt å reise, men det er joggu meg verdt det... Hvorfor gidder du å kjøre debutant a?? det er jo ikke no morro:blunk: Selv så droppa jeg det:P Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 tenkte jeg skulle gjøre mitt for å kvale enten i Aremark 9 juni eller på Gardermoen 19 mai :-) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg