asona_er_best Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hvorfor gidder du å kjøre debutant a?? det er jo ikke no morro:blunk: Selv så droppa jeg det:P vil gjerne ha den litt mer enn 2 løp serru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 vil gjerne ha den litt mer enn 2 løp serru er jo kjipt å kjøre debutant!! må jo ikke bygge så rask bil at den blir solgt heller da! :P er en fordel å kunne bruke bilen sin... :P Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 bilen er orginal.. går ikke bra.. men husker mutter'n lånte bilen på sigdal og det var 3 stykker som hadde budplanene klare, helt til dem fant ut at det var debutant bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 orgina og orginal du, er det ikke volvo motor i den da hehe:p Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 en orginal en ja. eller, den skal trimmes med toppdeksel lakkering..hahaha.. eneste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 ja, kanskje jeg skal gjøre det med volvon min å når jeg skal overhale den, hehe:p. Men du for komme deg til kraby år da. Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 det spørs om jeg kommer.. har planer om det, men om det er kval for senior på bø samme helgen så skal vi satse på å få lars erik til landsfinale:D.. heller det, for han har veldig stor sjangse, det har ikke jeg for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Det er jo kvalløp både for juniorer og seniorer på kraby den helga da! ;) Så dere får komme dit begge! Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hehe han har kjørt banen kun en gang og det var landsfinalen 2005, mens bø har han nesten bare topp plaseringer fra.. så bø er mere tradisjon..men jeg skal vel oppom kraby en annen gang tenker jeg:D.. tross alt jeg som eier bussen så litt stemmerett har jeg vel;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 bilen er orginal.. går ikke bra.. men husker mutter'n lånte bilen på sigdal og det var 3 stykker som hadde budplanene klare, helt til dem fant ut at det var debutant bil Er den fin i plåten så er jo det grunn til å kjøpe den, man kan jo alltids sette inn grommere motor eller trimme det som sitter der...:jackinbox: Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 nettopp.. det er jo folk som vil ha et fint kaross og bygge videre på... vil bygge videre på den selv, så da har jeg den heller noen løp i debutant.. men spørs om jeg gidder hønefoss i debutant, der kommer det så masse annet gromt uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Har utrolig lyst å kjøre landsfinale for juniorer.. Hadde planer om å prøve kvalle på Aremark 9. Juni og greier, men fatter gidder ikke dra til Trondheim helga før sommer festivalen på Aremark som begynner Onsdag..men men.. får ta det igjen neste år da.. Rino Holm NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona B Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 var ikke du i no finale sist løp på aremark holm? dårlig hukommelse så husker ikke vett, kjørte der i trening klassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 var ikke du i no finale sist løp på aremark holm? dårlig hukommelse så husker ikke vett, kjørte der i trening klassen Vant faktisk siste løpet der :P var stas det vettu.. kjørte ut i A-finale på klubbløpet helga før så var morro med revansje og første pall plassering! :D Rino Holm NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona B Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 fikk ikke med meg finalen men hørte speaker'n ropte rino holm sjukt mange ganger serru... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg