HolmRasarlag Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 fikk ikke med meg finalen men hørte speaker'n ropte rino holm sjukt mange ganger serru... Hehe skjønner! Skal du kjøre på Momarken (NMK Trøgstad) 5-6 Mai da? Det blir første løpet for meg hvertfall.. lurer på om det blir Ascona B da gitt, hvis den går til den tid Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 nei blir kval på hønefoss den helgen.. mere lyst til momarken men det er jo ikke lov og melde avbud og så melde seg på et annet løp vett.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 k, skjønner.. Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ....men det er jo ikke lov og melde avbud og så melde seg på et annet løp vett.... Jo, det er lov hvis du får skriftelig tillatelse av arranøren du først meldte deg på hos. PS. Golfen Line kjørte på Hakavik skal selges hvis du vet om noen. Ligger til salgs på kjøp/salg siden her. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 arranøren = arrangøren Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 irriterer meg over at jeg skal være debutant på hønefoss gitt men gleder meg noe vanvittig til aremark.. det er en bane jeg anbefaler dere her inne.. langt å reise, men det er joggu meg verdt det... ska du kjøre som debutant eller ska du kjøre i den ordentlige junior klassen i Aremark?:boxing Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 okei jan, men lars erik vil prøve å kvale, og jeg vil bare kjøre så da blir det vel hønefoss uansett trur jeg... nei det blir vanelig junior på aremark rino Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 okei jan, men lars erik vil prøve å kvale, og jeg vil bare kjøre så da blir det vel hønefoss uansett trur jeg... nei det blir vanelig junior på aremark rino hvis det var meg du sikta til så heter ikke jeg rino... men er mulig jeg missforsto....:sombrero: Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ååja tok jo helt feil jeg nå.. leste bare saab jeg og veit rino har kjørt no saab greier serru..hehehe.. får lese litt nøyere ass..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ååja tok jo helt feil jeg nå.. leste bare saab jeg og veit rino har kjørt no saab greier serru..hehehe.. får lese litt nøyere ass..hehe Hehe, du tåler ikke å være oppe så seint :P Rino Holm NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona B Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 nei jeg tåler ikke det gitt.. surrer fælt i dag, fyllesyk og jævlig vett..hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 noen som veit om noen gromme biler som kommer til landsfinalen eller?? er jo seff ingen som har kvala enna da, men om det er noen som har no GROMT ståede til finalen... Noen som veit hvor det ble av finale Saabene til Gjerstad foresten??? Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 noen som veit om noen gromme biler som kommer til landsfinalen eller?? er jo seff ingen som har kvala enna da, men om det er noen som har no GROMT ståede til finalen... Noen som veit hvor det ble av finale Saabene til Gjerstad foresten??? Aner ikke hvor saabene gikk! Malin og Susanne tenker jeg vel har lyst å kvale.. pleier da ikke å kjøre med noe dritt? Kanskje øystein finpå.. veit ikke jeg, er Fredrik Sandem blitt senior? Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 kommer jeg til landsfinalen så følger jeg gamle bryhn's fotspor og kjører orginalt.. det skal jeg gjøre hele sesongen nå, med mindre noen tullinger kjøper fra meg bilen:@ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Aner ikke hvor saabene gikk! Malin og Susanne tenker jeg vel har lyst å kvale.. pleier da ikke å kjøre med noe dritt? Kanskje øystein finpå.. veit ikke jeg, er Fredrik Sandem blitt senior? Pleier å funke de bila de kommer med... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg