Gå til innhold

kval-løp junior lista!

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

fikk ikke med meg finalen men hørte speaker'n ropte rino holm sjukt mange ganger serru...

Hehe skjønner! Skal du kjøre på Momarken (NMK Trøgstad) 5-6 Mai da? Det blir første løpet for meg hvertfall.. lurer på om det blir Ascona B da gitt, hvis den går til den tid

Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark

-Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

....men det er jo ikke lov og melde avbud og så melde seg på et annet løp vett....

Jo, det er lov hvis du får skriftelig tillatelse av arranøren du først meldte deg på hos.

PS. Golfen Line kjørte på Hakavik skal selges hvis du vet om noen. Ligger til salgs på kjøp/salg siden her.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterer meg over at jeg skal være debutant på hønefoss gitt

men gleder meg noe vanvittig til aremark.. det er en bane jeg anbefaler dere her inne.. langt å reise, men det er joggu meg verdt det...

ska du kjøre som debutant eller ska du kjøre i den ordentlige junior klassen i Aremark?:boxing

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei jan, men lars erik vil prøve å kvale, og jeg vil bare kjøre så da blir det vel hønefoss uansett trur jeg...

nei det blir vanelig junior på aremark rino

hvis det var meg du sikta til så heter ikke jeg rino... men er mulig jeg missforsto....:sombrero:

Bilcross biler jeg har:

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååja tok jo helt feil jeg nå.. leste bare saab jeg og veit rino har kjørt no saab greier serru..hehehe.. får lese litt nøyere ass..hehe

Hehe, du tåler ikke å være oppe så seint :P

Rino Holm NMK Aremark

Saab 900

Opel Ascona B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som veit om noen gromme biler som kommer til landsfinalen eller?? er jo seff ingen som har kvala enna da, men om det er noen som har no GROMT ståede til finalen... Noen som veit hvor det ble av finale Saabene til Gjerstad foresten???

Bilcross biler jeg har:

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som veit om noen gromme biler som kommer til landsfinalen eller?? er jo seff ingen som har kvala enna da, men om det er noen som har no GROMT ståede til finalen... Noen som veit hvor det ble av finale Saabene til Gjerstad foresten???

Aner ikke hvor saabene gikk!

Malin og Susanne tenker jeg vel har lyst å kvale.. pleier da ikke å kjøre med noe dritt? Kanskje øystein finpå.. veit ikke jeg, er Fredrik Sandem blitt senior?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor saabene gikk!

Malin og Susanne tenker jeg vel har lyst å kvale.. pleier da ikke å kjøre med noe dritt? Kanskje øystein finpå.. veit ikke jeg, er Fredrik Sandem blitt senior?

Pleier å funke de bila de kommer med...

Bilcross biler jeg har:

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider