Saab_Racing Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 kommer jeg til landsfinalen så følger jeg gamle bryhn's fotspor og kjører orginalt.. det skal jeg gjøre hele sesongen nå, med mindre noen tullinger kjøper fra meg bilen:@ Orginalt i finalen?? du må da satse gutt!!:boxers ;P hehe Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 er det bilcross er vett.. skal ha orginalt:D.. det som er tingen.. kanskje annen kam, ikke stort mere liksom... skal ikke være no problem å kvale med det ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 er det bilcross er vett.. skal ha orginalt:D.. det som er tingen.. kanskje annen kam, ikke stort mere liksom... skal ikke være no problem å kvale med det ihvertfall. hehe, vil vel ikke si meg helt enig med det med orginalt da men;P hehe, men spørs jo hvor mye krutt det er orginalt da seff... kvale går nok greit, men trenger vell litt krutt får å få no bra plasering i selve finalen.... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe, vil vel ikke si meg helt enig med det med orginalt da men;P hehe, men spørs jo hvor mye krutt det er orginalt da seff... kvale går nok greit, men trenger vell litt krutt får å få no bra plasering i selve finalen.... jo orginalt kan man kvale med og greier.. er føreren det skal stå på mener nå jeg men.. orginalt for meg vil si: volvomotor i ascona. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 jo orginalt kan man kvale med og greier.. er føreren det skal stå på mener nå jeg men.. orginalt for meg vil si: volvomotor i ascona. hehe, ja.... mener det bør stå på fører jeg oxo, men må nesten ha litt krutt i motor`n for å gjøre det bra oxo da... det er jo en del som legger en del kroner i bilen, så da må jo man jo følge opp om man ska ha en sjanse:P må jo seff ha bra understell og dekk oxo da...birthday birthday Mye er det i volvo motor`n din a??:P Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe, ja.... mener det bør stå på fører jeg oxo, men må nesten ha litt krutt i motor`n for å gjøre det bra oxo da... det er jo en del som legger en del kroner i bilen, så da må jo man jo følge opp om man ska ha en sjanse:P må jo seff ha bra understell og dekk oxo da...birthday birthday Mye er det i volvo motor`n din a??:P selvfølgelig det som det skal stå på.. jaa forsåvidt sant det, men med opel trenger man ikke mye pulver.. grei utveksling vett.. dekk er vel den tingen som har nesten mest å si mener nå jeg, selv om jeg selv kjører på 13'' er helt standard så er vel kanskje 110-115 en plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 selvfølgelig det som det skal stå på.. jaa forsåvidt sant det, men med opel trenger man ikke mye pulver.. grei utveksling vett.. dekk er vel den tingen som har nesten mest å si mener nå jeg, selv om jeg selv kjører på 13'' er helt standard så er vel kanskje 110-115 en plass okei, ca hvor mye veier opel`n a??:P Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 det er ikke stort.. liten bil vett.. rundt 870-930 en plass tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Er vel 116Hk originalt i en b230k motor.. hvis ikke jeg tar feil! Rino Holm ~ Proud member of NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona b Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Er vel 116Hk originalt i en b230k motor.. hvis ikke jeg tar feil! Rino Holm ~ Proud member of NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona b Rektig, åssen motor har du i Ascona`n a?? er det volvo d oxo eller? Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Noen som veit hvor det ble av finale Saabene til Gjerstad foresten??? Har du hørt med Magnus Amundsen - han bruker å ha rimelig oversikt over dette. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Rektig, åssen motor har du i Ascona`n a?? er det volvo d oxo eller? Sitter volvo i den ja..grei topp med to dobble , ny kam , høvla , porta og grenrør! Men har hatt problemer med at toppen har vært plana med for grov fres hvorav det har vært overslag mellom 2 sylindre! Så har vært mye kødd med den bilen frem til nå.. Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona b Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Noen som veit hvor det ble av finale Saabene til Gjerstad foresten??? Har du hørt med Magnus Amundsen - han bruker å ha rimelig oversikt over dette. hehe ingen som har mer oversikt over bila på bud enn amundsen trur jeg... ekke bare bare å huske alle bila, men det gjør nå han..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Sitter volvo i den ja..grei topp med to dobble , ny kam , høvla , porta og grenrør! Men har hatt problemer med at toppen har vært plana med for grov fres hvorav det har vært overslag mellom 2 sylindre! Så har vært mye kødd med den bilen frem til nå.. Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona b rektig, det er jo no dritt, fått ordna det nå da eller? Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 rektig, det er jo no dritt, fått ordna det nå da eller? Ja, eller så og si.. toppen skal plan slipes neste uke en gang tenker jeg! Så blir det å sette sammen igjen og se om det fungerer... Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona b Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg