Saab_Racing Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Ja, eller så og si.. toppen skal plan slipes neste uke en gang tenker jeg! Så blir det å sette sammen igjen og se om det fungerer... Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona b oki, hvor mye hk er det ca i den a?? veit du d??:P Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 mer enn nok om den går friskt på 2 dobble.. bare den ikke droknes av det så er jo det genial trim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Er ikke sikker der.. skulle gå greit hvertfall, har hatt gasserne til overhalning og sitter riktige dyser i den til det som er gjort med motoren nå så vi får se! Kan hende jeg koster på en tur til Botne bil for å kjøre den på rulla og få justert opp alt ordentlig.. Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 kan nok lønne seg å justere ordentlig.. men pass på å ha alt i orden først... svigerbror hadde for dårlig bensinpumpe, motoren sto feil med tanke på gassere og det var uten gummi på gasser'ne. tenkte ikke over dette vi, kan ikke motor så godt at det gjør no.. gikk jo greit, men han som justerte sa at hadde alt vært som det skulle sku vi fint dratt ut 150hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Er ikke sikker der.. skulle gå greit hvertfall, har hatt gasserne til overhalning og sitter riktige dyser i den til det som er gjort med motoren nå så vi får se! Kan hende jeg koster på en tur til Botne bil for å kjøre den på rulla og få justert opp alt ordentlig.. Blir nok bra det... Spørs hvor lenge du får beholde den da;) hehe Men er det nødvendig med 2 dobble a tru?? Folk kjøper jo biler nesten bare de ser dem vett... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Blir nok bra det... Spørs hvor lenge du får beholde den da;) heheMen er det nødvendig med 2 dobble a tru?? Folk kjøper jo biler nesten bare de ser dem vett... Er nok ikke sikkert det blir lenge jeg beholder den nei.. hvis den går som den skal og det ikke skjer noe! Veit folk er glad i to dobble , men når jeg først får bilen til å gå ordentlig så skal den brukes ;P Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Er nok ikke sikkert det blir lenge jeg beholder den nei.. hvis den går som den skal og det ikke skjer noe! Veit folk er glad i to dobble , men når jeg først får bilen til å gå ordentlig så skal den brukes ;P ja, du har vel "snekkra" bilen for å brude den da:P Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Ja, det har jeg ! :D Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Er det kval løp på Gardermoen eller er det bare reserve?? står jo ikke likt rundt om kring jo...:S noen steder står det at det er kval løp mens andre steder står det at det er reserve... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Er det kval løp på Gardermoen eller er det bare reserve?? står jo ikke likt rundt om kring jo...:S noen steder står det at det er kval løp mens andre steder står det at det er reserve... Løpet på Gardermoen 19.Mai er kval løp for junior klassen og reserve kval for senior klassen! Så veit du det :D hehe Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 faen jeg har lyst til å kjøre der ass.. veit ikke om jeg skal, men tenker på å masa på gamle far så får bussen lufta seg litt:D og ascona'n hadde vært morsom å testa i litt høyere hastigheter enn hva man får på hakavika Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Løpet på Gardermoen 19.Mai er kval løp for junior klassen og reserve kval for senior klassen! Så veit du det :D hehe Takker for svart... gleder meg til det løpe ass... :cool: Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 snakka med fatter'n i sta om gardermoen og det blir ikke no av, må stå over den helgen for å spare litt.. men det hadde joggu meg vært morro:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 :afro snakka med fatter'n i sta om gardermoen og det blir ikke no av, må stå over den helgen for å spare litt.. men det hadde joggu meg vært morro:D det var jo no dritt da... men men... gleder meg jeg... banen ser digg ut... hva er toppfarta på banen a tru??:P Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Noen som har målt farta på enden av strekka der??:P Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg