Gå til innhold

kval-løp junior lista!

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

Ja, eller så og si.. toppen skal plan slipes neste uke en gang tenker jeg! Så blir det å sette sammen igjen og se om det fungerer...

Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark

Saab 900

Opel Ascona b

oki, hvor mye hk er det ca i den a?? veit du d??:P

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke sikker der.. skulle gå greit hvertfall, har hatt gasserne til overhalning og sitter riktige dyser i den til det som er gjort med motoren nå så vi får se! Kan hende jeg koster på en tur til Botne bil for å kjøre den på rulla og få justert opp alt ordentlig..

-Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nok lønne seg å justere ordentlig.. men pass på å ha alt i orden først... svigerbror hadde for dårlig bensinpumpe, motoren sto feil med tanke på gassere og det var uten gummi på gasser'ne. tenkte ikke over dette vi, kan ikke motor så godt at det gjør no.. gikk jo greit, men han som justerte sa at hadde alt vært som det skulle sku vi fint dratt ut 150hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker der.. skulle gå greit hvertfall, har hatt gasserne til overhalning og sitter riktige dyser i den til det som er gjort med motoren nå så vi får se! Kan hende jeg koster på en tur til Botne bil for å kjøre den på rulla og få justert opp alt ordentlig..

Blir nok bra det... Spørs hvor lenge du får beholde den da;) hehe

Men er det nødvendig med 2 dobble a tru?? Folk kjøper jo biler nesten bare de ser dem vett...

Bilcross biler jeg har:

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra det... Spørs hvor lenge du får beholde den da;) hehe

Men er det nødvendig med 2 dobble a tru?? Folk kjøper jo biler nesten bare de ser dem vett...

Er nok ikke sikkert det blir lenge jeg beholder den nei.. hvis den går som den skal og det ikke skjer noe! Veit folk er glad i to dobble , men når jeg først får bilen til å gå ordentlig så skal den brukes ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke sikkert det blir lenge jeg beholder den nei.. hvis den går som den skal og det ikke skjer noe! Veit folk er glad i to dobble , men når jeg først får bilen til å gå ordentlig så skal den brukes ;P

ja, du har vel "snekkra" bilen for å brude den da:P

Bilcross biler jeg har:

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kval løp på Gardermoen eller er det bare reserve?? står jo ikke likt rundt om kring jo...:S noen steder står det at det er kval løp mens andre steder står det at det er reserve...

Bilcross biler jeg har:

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kval løp på Gardermoen eller er det bare reserve?? står jo ikke likt rundt om kring jo...:S noen steder står det at det er kval løp mens andre steder står det at det er reserve...

Løpet på Gardermoen 19.Mai er kval løp for junior klassen og reserve kval for senior klassen! Så veit du det :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:afro

snakka med fatter'n i sta om gardermoen og det blir ikke no av, må stå over den helgen for å spare litt.. men det hadde joggu meg vært morro:D

det var jo no dritt da... men men... gleder meg jeg... banen ser digg ut... hva er toppfarta på banen a tru??:P

Bilcross biler jeg har:

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider