tonih Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Har en 70 mod kadett som jeg tengte senke til våren da den kommer ut av vinterlagring. Er det noen som vet hvordan de senker de bilene forran?? er litt merkelig forstilling på de.:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Ingen?? som har hørt om noen som kjenner en som kansje hørte noe en gang om en som kansje visste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Hehe. Er vel blafjærer? Fungerer det ikke med en slik senke kloss? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 er veldig usikker på om det går og bruke det, har brukt en del senkeklosser på div oppigjennom åra men da har fjærene sittet i lengderetning på bil he he. Har søkt litt på nett men ikke funnet noe spes om det,er noen tyske sider det mulig står på men kan ikke et kløyve ord tysk,desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 http://www.lenk-opel-tuning.de har både 3 og 6 cm "blad" senkefjærer, men det koste en del, 215,-- € Dem har kun til Opel GT, men mene det e nøyaktig samme forstillinga på GT å kadett B Har handlet deler derfra selv, å virke som en seriøs butikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenBang Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Sitter å lurer på akkurat det samma.. 215euro?! Iiiik.. Min er det montert et ekstra bla på får å få den stivere, men resulterer jo i at bilen er høyere framme en bak.. :S Ingen billigere måte å få gjort det på vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer knutsen Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 jeg varmet min rødglødene på midten og satte to svere karer på ver foskjerm. ble senket 50mm ca. har kjørt med den i et halvt år nå. funker fint enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 senke kloss funker ikke her nei... vet ikke hva jeg skal kalle de elle åssen jeg skal forklare dette her (husker ikke helt åssen det ser ut i forstilinga der hellermen) men på hver side (trur det er i mellom bla fjøra og berebrua) sitter det en dings skrudd fast, fjern denne så faller den litt lengre ned;) har et bilde av resultatet, skal se om jeg kan få det ut på nett så fort som mulig jeg... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 senke kloss funker ikke her nei...vet ikke hva jeg skal kalle de elle åssen jeg skal forklare dette her (husker ikke helt åssen det ser ut i forstilinga der hellermen) men på hver side (trur det er i mellom bla fjøra og berebrua) sitter det en dings skrudd fast, fjern denne så faller den litt lengre ned;) har et bilde av resultatet, skal se om jeg kan få det ut på nett så fort som mulig jeg... holder fjæra seg på plass med og fjærne de braketta eller? må se litt på den patenten der tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 fjera holdt seg på plass ja Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 den røde der var jo grisetøff! Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Denne er senket på måten som oleopel beskrev: Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenBang Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Slet ikke verst :) Er vel ikke muli å få et bilde av den patentn vel..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Denne er senket på måten som oleopel beskrev: det der ser meget bra ut så jeg må nok pøve den ja.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg