henrix Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei! jeg er ute etter et firma e.l som driver med biltransport. skal frakte bil fra lillestrøm til haugesund. og lurte på om noen har brukt noen firmaer før. evt. pris? mvh kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 I de fleste trådene her angående transport har Autolink i Drammen blitt mest anbefalt mener jeg å huske. Tror ikke prisene er så ille heller. http://www.autolink.as/privat/ Autolink tar 3914,- fra Drammen til Stavanger. Er usikker på om de kan hente i Lillestrøm da men. Litt dyrt, men om du skal kjøre å hente den selv, ink leie av henger, bensin, mat, bom o.l. blir det ganske likt. Jeg henta en bil i Molde selv, leide henger i Drammen og dro avsted. Hele morroa kosta meg 2500,- tror jeg. Hvis man regner da også at man går glipp av en hel dag(arbeid) så kan man jo legge på en tusenlapp til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Det går jo å få lånt henger av privat-personer også da.. Nesten så det er billigere med prøveskilter, og kjøre bilen opp/ned og ta fly andre veien evt. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ja riktig.. takker for alle svar! men når jeg sjekket "beregning av kostnad på frakt" eller hva f det sto på finn så sto det at det kosta 2000 kr fra oslo til trondheim. veit ikke åssen firma det var.. tror jeg går for prøveskilter jeg!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 jeg sendte en mustang fra trondheim til lyngdal engang med autolink og det kosta meg ca 2000kr mener jeg å huske. dette var i 2004. sikkert gått litt opp i pris siden da. bilen ble henta med semi og han kom opp i gata mi å henta bilen.... trivelige folk... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg