Limax Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Nå har jeg vært bruker av bilforumet så lenge at jeg har god oversikt over hvor de forskjellige subforumene er plassert. Men da jeg kom innom her som fersk bruker virket siden ganske kaotisk, med unntak av merkeforumene som er pent ordnet i alfabetisk rekkefølge. Kan det være en ide å sette opp også de andre underforumene alfabetisk? Er ikke tilhenger av å dele et forum opp i for mange seksjoner, men kategorien andre forum er så stor (20 underforum hvis jeg telte rett) og divers at jeg tror det vil bli mer oversiktlig å dele den opp i to til tre kategorier. Drister meg til et par kategoriforslag, f.eks en om bilbygging, slik som teknisk, bilstereo, prosjekttråden, lakk og karosseri, og komposittforumet. Forumene amcar, trucks, mc-forumet, veteranbil og kanskje bilklubb-forumet er typeforum som også kan plasseres under en egen kategori. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Dette er fiksa på i Bilforumet 2.0 :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limax Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ikke dårlig, gleder meg! :cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Er det noen lanseringsdato på v2.0 marius ? *glede seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Håper å go live på BFs 5år dag! Happy searching :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Når er BFs 5års dag? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 26. februar, hvis jeg ikke tar feil. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg