Marius Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Her kommer et klipp fra samma filmen men her er det Frode Englund som kjører Kawa ZX12 i 300 ++ :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Har filmen selv, men må si jeg ble litt skuffa over innholdet ettersom jeg hadde hørt så utrolig mye skryt av de filmene. Selve kjøringen på filmen er bra, men guuud så mye piss det er på filmen også.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Det er High Octane i et nøtteskall :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Er det lov å spørre hva en slik produksjon koster? Sto dere for kostnadene, eller var det High Octane som betalte mesteparten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Er det lov å spørre hva en slik produksjon koster? Sto dere for kostnadene, eller var det High Octane som betalte mesteparten? Jævli gammal tråd men! Produksjonen av hele filmen alt i alt kom vel på rundt 2-3 mill. Vi delte på utgiftene. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 og hva skjer med high octane om dagen? Er days of glory over i nz eller tar de en pause? Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Mektig imponert over det vogntoget som gikk "almost 200K". Men men, uansett drittøff video da:cheers: Gikk styggfort:coplight Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Åh, skjemmer meg over den elendige engelsken til Sharif, stiller oss nordmenn i ett dårlig lys :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Sist gang jeg sjekket stilte faktisk Petter Solberg nordmenn i dårligere lys enn Tommy Sharif. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 og hva skjer med high octane om dagen? Er days of glory over i nz eller tar de en pause? Har vel drevet med spillefilm etter siste ordinære HO-DVD..? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 High Octane er jo de morsomste bil filmene som fins. løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 og hva skjer med high octane om dagen? Er days of glory over i nz eller tar de en pause? Ble vel slått konkurs for en del år siden? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Sikkert gørrheftigt kick for de som kjører her.... MEN...funder litt på åssen det hadde gått med disse staute karer om EN av bilene i 150km/t hade "plutselig" svinga ut for forbikjøring når noen kommer bak i 300km/t... Muligens ikke så tøft med 300km/t da eller:confused: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Sikkert gørrheftigt kick for de som kjører her.... MEN...funder litt på åssen det hadde gått med disse staute karer om EN av bilene i 150km/t hade "plutselig" svinga ut for forbikjøring når noen kommer bak i 300km/t... Muligens ikke så tøft med 300km/t da eller:confused: Koster å være kar.............:cab Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Åh, skjemmer meg over den elendige engelsken til Sharif, stiller oss nordmenn i ett dårlig lys :op: hvis du har sett filem også så tror jeg ikke han skal satse på skuespill FOR DET VAR JÆVLIG DÅRLIG :P Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg