volvo244 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ser jo det er mc og truck her , men en liten båt plass hadde jo vært fint å fått her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 _BIL_forumet.net? "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Skjønner det, MEN hvorfor er det da mc forum feks? Kan ikke helt forstå hvorfor dette skal bli no problem..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 MC forumet er stengt.Det vil ikke bli noe båtforum her.Dette er et Bilforum. Sånn er det, og sånn blir det! :) Vil du prate båt så finnes det f,eks http://www.havgapet.com etc. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 må nok si meg enig i at dette burde være et reint bilforum!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Så nå har jeg kjøpt meg båt...båtbåtbåtbåt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 båtforum den var ikkje dum,,trur det hadde blit bra med eit båtforum og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hvis dere vil prate båt så prøv båtportalen! :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Og jeg vil ha et traktorforum! Hmm.. nei, det har blitt tatt opp før det. Campingvognforum også. Ok, hva med et trillebårforum? Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Det blir ikke noe båtforum inne på denne siden ihvertfall. google it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg