candyman Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Potatis Vi festa litt på fredagskvelden, men rydda opp og kosa oss på Lørdag, liker ikke de som drikker når det er noe som skjer der. (det vil si på dagen når det faktisk går ann og se på bilene) Skjønner hva du mener, når vi dro derfra var det to mega-fjortisser som hylte å skreik.... fy-faen de dreit seg ut noe så inni hælvete. ALLE så stygt på de, men de tok ikke hintet da heller. Når de endelig kom seg av gårde i en hiace så hang han ene ut av vinduet og hylte å skreik da å:rolleyes: Men hvorfor er det ingen av 200sx gutta som er med på breisladd? den bilen må jo være perfekt for breisladd, den blir jo bruk til det i japan.... Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Azzido-325i m356 hadde eiern lånt ut i helga hørte jeg... snakka med eiern på gatebil Ja, pappa som lånte den :D Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 jeg har lagt ut noen bilder HER Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Evjen Ja, pappa som lånte den :D oki... da skjønner jeg tegninga... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 skadet audi:mad: Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 fet bimmer!! Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Men hvis audien skulle kjøre forbi på innsiden er det jo hans feil. Det er kun lov og kjøre forbi på langsletta. Dette er vel et godt bevis på hvorfor :( Uansett utrolig kjipt for de involverte, men jeg hadde blitt grinete hvis det kom noen på innsiden i svingen som jeg kræsjet med. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by bass84 pakkis svingen:D Var det du som satte opp den der? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by bass84 fet bimmer!! Den er alt annet enn fet :( :( :( :( Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 kom hjem fra gatebil nå, var morsommere i går, men jeg ble litt skuffet at det var så få igjen der i dag. Var det ikke snakk om at quicksilver skulle kjøre i dag a? hvor var han.....? Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Dr_S Den er alt annet enn fet :( :( :( :( Tja.... Ned med taket og bort med vinga, så er den ikkje så værst... Kva har ei vinge å gjøre på ein cab? Den skal da ikkje fly. Berre Cruise... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by bass84 pakkis svingen:D Er kompisen min sin den E 30`en, og han er NORSK! hehe Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Dr_S Den er alt annet enn fet :( :( :( :( Enig Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Jag var där för första gången igår, och det var en mycket trevlig träff tycker jag. Lite synd med s2:an & cossie:n bara:( Nästan lite konstigt att det inte hände fler tillbud på banan, ibland kändes det som att alla förare inte hade full kontroll på bilen sin;) NM i Breisladd var också en intressant tävling som bara den var värd resan till Norge från Göteborg:cool: Men vilken skillnad på norska och svenska träffar säger jag bara, klassen på bilarna i utställningen är ju som natt och dag. I Sverige så ställer ju vem som helst ut en gammal sketen 240 och sådana hittade jag inte där igår:D Tack för en trevlig träff & tummen upp för gatebil och jag lovar att komma tillbaka flera gånger!:D Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Weee! Da var man hjemme etter en FIIIIIIN helg på rudsogen! Må si at jeg er kjempe fornøyd denne gangen også! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg