Helios Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Har nok rett i det ascona.. han satt å vinka til oss inni snutbilen.. han var vel ikke akkurat helt edru heller.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Fsr: Trodde det var snakk om han på den 2 hjulingen jeg..:rolleyes: Ikke meningen å finte noen .. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Fsr: Trodde det var snakk om han på den 2 hjulingen jeg..:rolleyes: Ikke meningen å finte noen .. He he. Ingen fare, jeg burde fulgt med bedre selv ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 han var jo uansett ikke noen smart mann... Det var nok lys på verandaen men tror ikke det var noen hjemme..:D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Ikke med vilje å dra denne Burne-samtalen helt off topic, men noen som tror han tenkte på åssen han skulle komme seg hjem? Trille sykkern? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Jeg sto rett ved siden av og fikk med meg alt sammen. Han var møkkings, og fortsatte å helle innpå øl når vaktene kom, hadde tilogmed bayeren i hånda når onkel kom..... :D Han hadde jo en Pick-Up i matcende farge til sykkeln som han hadde den oppå planet, og det var jo heller ikke skilter på sykkeln (arti, han påsto det ikke var hans sykkel.... men i neste setning klarte han å trille ut av munnen at han hadde tatt av skiltene hjemme, i tilfelle han skulle showe litt... ;)) Han sto der å skreik videre at han kjente huysmann o.s.v..... Det var fett å se på burninga, men plassen det ble gjort på var ikke så velvalgt...... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 edit: pga av feilaktig info er denne teksten fjernet Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by FSR Må få gjort noe med det til neste år. Med så lite røyk føler jeg ikke at jeg hadde fortjent å vinne. Men gøy å få vist frem litt skikkelig drifting da. Det skal gå pent og fort, ikke spy ut masse røyk ;) Mulig jeg er treig.. men hvilken bil kjørte du? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Han kjørte den hvite toyota'n.. men FSR kan sjøl få gi deg alle de fete specsa på den :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Bilde? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 http://www.fsr.no/fsr/driftmachine.jpg Men bilen hadde svart panser på rudskogen nå så jeg Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Okay. Da er jeg med. Thanx. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by gtpassat Er ikke dette den som går i bergen da?? Samme eier som hadde denne Isåfall har han trekt om skinnsetene fra rødt til grått.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Han har bytta innredning! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Det var en sort BMW 325 e36 med gråe motiver, og rødt skinninteriør. Det var han thailandske fyren som eide den. Etter at den blei ombygd med E46 M3 look, lakkert i M3-gull fargen og skiftet til hvitt skinn innvendig så er den solgt til Kenth Auto i Fredrikstad. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg