PoloBoy Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by gtpassat Er ikke dette den som går i bergen da?? Samme eier som hadde denne Er nok ikke samme som HADDE den bilen, er samme bilen! (Samme eier!) Huff.... Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Okej okej, gidder ikke ødlegge denne tråden, da kan vi heller starte en ny trå. Ergo, jeg gidder ikke svare på candymans tåpelige spm og argumenter. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Post heller bilder av bilene på media forumet f.eks denne tråden som begynner å få bra innhold nå http://bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=17362 Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Ok, var klart det kuleste treffet jeg har vært på, helt greit med folk og ingen problem med å finne plass inne på området, og heller ikke noe kø. Det er lenge siden jeg har fått sett så mye kjøring en hel helg så dette var gøy. Har filmet mye i helgen, vel 2.5 timer og tatt endel bilder. Ellers ar det jo skikkelig kult å se biler som jeg kjenner igjen her fra bilforumet da, spesiellt FSR vsr kul å se på, måten han la bilen opp i slakteren var bare helt fenomenal. I samme rennet vil jeg Gratulere Alexander med 1. plass i Gatbil serien 2003. BTW. den gule Bmwen er en som heter Kim sin, hvis han ikke har solgt den nå, og er den samme bilen som tidligere var svart med dragedekor som gjorde rent bord på Våler ifjor, ellers er Infinity 2 stylingen til Rieger noe av det feteste du får til Bmw så lenge du ikke ødelegger den med jalla front og bakfanger som han har gjort. Bilen er forresten en E36 ikke en E46. Beklager men måtte bare få spore av litt. Back to topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audipower Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Audin kjørte ikke forbi han på innsiden, hadde startet på rettstrekka, for dette ble prøvd, Cossien mente ikke å gjøre dette heller å påstå noe annet er jo bare dumt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Audipower Audin kjørte ikke forbi han på innsiden, hadde startet på rettstrekka, for dette ble prøvd, Cossien mente ikke å gjøre dette heller å påstå noe annet er jo bare dumt! Klar det er helt på jordet å påstå att noen gjorde dette med vilje. Men når audien var på vei forbi var jo ikke cossien ferdig med "breisladden" sin, så så veldig langt utpå langstrekket kunne de ikke være:) Men dette har vel mye med øye som ser å gjøre også da... BTW: Den orasje supren som var med i breisladd konkuransen må jeg si skuffet litt:( Det er vel egentlig nok pulver under panseret på den til å ligge brett? Men nok en artig dag på rudskogen i regi av GATEBIL. Eneste jeg noe å utsettee på er: Før vær eneste breisladd konkuranse går det vakter langs dekkstabelen i begynnelsen av svingen og jager folk vekk. De påstår det ikke er lov å stå der pga sikkerhets risikoen. MEN når det kommer flere å flere mennesker det klarer de ikke å jage de bort og breisladden starter med fult av folk langs stabelen. Dette vet jo arrangørene på forhond, at det kommer en hel haug med mennesker å samler seg rundt svingen. Hvorfor ikke bare la de som er først ute stå der også, og ikke gi seg for overtallet ettervært. Dette har de nok erfaring til å forstå nå. Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by maxgets var der for første gang jeg og. Var bra men var så _kaldt_!! Kaldt?? neh.. pysa ;P ankom rudskogn kl 04:30 lørdag morgen.. kun kledd i jeans og t-skjorte.. fløy rundt hele dagen kun i det...hehe.. derimot var det litt dritt å prøve å sove 4 stykk i en BMW E30 ;P Var det flere enn meg som så idioten på motorsykkel som spant ut dekket sitt nede på gocart bana da? makan til oppførsel. slike folk ødelegger så jæævlig for andre.. spruta ned en del biler med gummi.. blei vel stensprutskader på en også så vidt jeg vet.. Alkohol hører ikke sammen med bil.. og til slutt en liten hyllest til FSR Du skulle ha vunnet breisladden.. HELT KLART Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Ascona FSR kjørte bra ja, men ble alt for lite røyk! Må få gjort noe med det til neste år. Med så lite røyk føler jeg ikke at jeg hadde fortjent å vinne. Men gøy å få vist frem litt skikkelig drifting da. Det skal gå pent og fort, ikke spy ut masse røyk ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr0sk3n Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 er det lenge til det kommer ut noen bilder fra treffet eller? keen på å se noen bilder eller filmer Siter er det mulig å få slettet denne profilen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audipower Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Cossien lå ikke bredt den understyrte gjennom hele svingen, men de som vet dette er vel de som kjørte og filmet det hele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Noen som fikk med seg Kenneth Moen ned pasasjer som lå breit nede på den våte gokartbanen med 4-hjulingen? :D Så så genialt morro ut! Vi rakk akkurat ikke å filme før de slutta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Så de sykkelen ja,må ha vært helt idiot han. Stod en e46 m3 rett bak den som var full av gummirester etterpå. Håper han fikk skikkelig kjeft. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by gtpassat Er ikke dette den som går i bergen da?? Samme eier som hadde denne Er det ikke samme bil da? Jeg hørte det er den drage-bmwen som er omlakkert til den gule fargen no... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Så de sykkelen ja,må ha vært helt idiot han. Stod en e46 m3 rett bak den som var full av gummirester etterpå. Håper han fikk skikkelig kjeft. Han var visst full også. Politiet kom og hentet han. Jeg kom rett etter det hadde skjedd og parkerte ved siden av han med M3en. Fikk hele historien av han som eide BMWn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by bmw-bergen Er det ikke samme bil da? Jeg hørte det er den drage-bmwen som er omlakkert til den gule fargen no... Jo, du har skjønt det. Samme bil og samme eier, forskjellig farge... Det er vel han som har den blå e36 m3en også, han kjører ihvertfall den ofte... Har ca. 100 bilder og 20 småfilmer fra treffet om noen har litt serverplass til overs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg