Shakotan Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Han var visst full også. Politiet kom og hentet han. Jeg kom rett etter det hadde skjedd og parkerte ved siden av han med M3en. Fikk hele historien av han som eide BMWn. Yeah, right... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Han var visst full også. Politiet kom og hentet han. Jeg kom rett etter det hadde skjedd og parkerte ved siden av han med M3en. Fikk hele historien av han som eide BMWn. Håper at til neste år vi slipper at alkohol er tillatt på området, blir så mye tull med fulle østlendinger..:) Og det var flere som griskjørte på gocart banen, det er ikke helt trykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by FSR Yeah, right... Yeah right hva? hehe.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Yeah right hva? hehe.. Historien var vel noe overdrevet bare... ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Historien slik den er fortalt her stemmer den.. jeg så alt med egne øyne.. hva han med BMW'n eventuelt har fortalt til folk vet jeg ei.. har bilder av det hele.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Vi stod og snakket med eieren av BMWn og det var han som sa dette. Blir man hentet av politiet hvis man burner? Tvilsomt! Men hvis man burner i påvirket tillstand, kan man vel muligens bli taua. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Historien slik den er fortalt her stemmer den.. jeg så alt med egne øyne.. hva han med BMW'n eventuelt har fortalt til folk vet jeg ei.. har bilder av det hele.. Bare hørtes litt mer dramatisk ut enn det kanskje var. Han ble jo ikke akkurat bura inn. Men jeg var ikke der, så jeg skal ikke blande meg. Vet bare at Kenneth sto å så NTCC sammen med meg rett etterpå og at han fikk kjøre videre på Raptoren... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by FSR Bare hørtes litt mer dramatisk ut enn det kanskje var. Han ble jo ikke akkurat bura inn. Men jeg var ikke der, så jeg skal ikke blande meg. Vet bare at Kenneth sto å så NTCC sammen med meg rett etterpå og at han fikk kjøre videre på Raptoren... Kenneth? raptor? ohh.. tenker du på han med firehjulingen? er jo ikke han vi snakker om..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Var en kar på en motorsykkel som stod å lagde sirkler i asfalten like ved der helikopteret landet. Han ble visst tatt med av politiet. Det var det BMW eieren sa, og han var jo midt oppi det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 er vist noen som ikke klarer å lese hva som står i postene. plutselig blander man en 4 hjuling med en 2 hjuling. ikke bra folkens. mange som begynte å lure her. for jeg møtte kenneth rett etter at han hadde ligget bredt nede på go kart banen. og han fikk bare tilsnakk ifra en vakt ;) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Ja, det var der jeg også ble lurt. Var vel Dr. Enos Pork som fintet oss ut der... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Historien slik den er fortalt her stemmer den.. jeg så alt med egne øyne.. hva han med BMW'n eventuelt har fortalt til folk vet jeg ei.. har bilder av det hele.. Kan du legge ut de bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hehe.. ja.. jeg snakker om tullingen på MC jeg.. som spant ut dekket sitt.. han blei henta av snuten ja.. Ikke jeg som har tatt bildene.. håper eieren ikke blir altfor sur.. om du ønsker dem fjernet så si ifra. http://home.broadpark.no/~anbratli/mcrudskogen/herbegynnerdet.jpg http://home.broadpark.no/~anbratli/mcrudskogen/mrstupid.jpg http://home.broadpark.no/~anbratli/mcrudskogen/skyavroyk.jpg http://home.broadpark.no/~anbratli/mcrudskogen/nomoretyre.jpg http://home.broadpark.no/~anbratli/mcrudskogen/sintevakter.jpg Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hadde vært bra burning det, hadde det skjedd et annet sted! Var værtfall 2 biler som ikke var så pene etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Jada.. bra show.. men på HELT feil sted.. en ting er bila som fikk dritt.. men hva med asfalten på gokartbana da? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg