FZR-Mannen Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Han var visst full også. Politiet kom og hentet han. Jeg kom rett etter det hadde skjedd og parkerte ved siden av han med M3en. Fikk hele historien av han som eide BMWn. jaja jeg ser att 1 fjør har blit omtrent 300 høns,hvis jeg var dritings som mange påstår hvorfor hvar jeg da tilbake etter30 min????det som kansje folk burde få me seg var vel om jeg drakk brus først&øl etterpå...jeg måtte en tur i avhør ja..men dog ikke bare pga røyk...min promille var jo hele 0,41 etter 3 sterkøl ETTER jeg børna...me tanke på att dett var den korteste turen innom snuten jeg har hatt så kan jo folk forklare hvordan jeg var dritings da.... blåste tross alt alkotesten 25min etter burnauten:op så da kan jo folk gå i sin barndomstro att jeg var drita...skaff dere ett jævla liv sier nå jeg.istedenfor å fly runt å bygge ryktene på ting dere ikke veit stort om.... Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Gjenforteller bare det han med M3n, som du spruta ned med asfalt og gummi rester, fortalte meg! Han var ikke så fornøyd han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Var du tilbake på rudskogen etter 30 min kan det knapt kalles "avhør". Er vel en bit til lensmannskontoret...Hadde du 0,41 i promille ETTER burninga, vil jo det si at du ikke var edru da? Eller så har du ikke formulert deg særlig bra her :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Gjenforteller bare det han med M3n, som du spruta ned med asfalt og gummi rester, fortalte meg! Han var ikke så fornøyd han! jeg tilbød de folka som hadde fått gummi å dritt på bila full shinings,men det var tydligvis ikke bra nok å da tippa det litt over kan jeg vel si..han ene mente jeg hadde ripa opp bilen å krevde hellakkering dog ingen så noen skavanker på bilen seinere på dagen....MERKELIG?hadde også en del kompiser&veninner der...å de har en litt annen oppfatting av div ting som skjedde der...husk det er alltid 2sider av en sak...:mad: Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by Dr_S Var du tilbake på rudskogen etter 30 min kan det knapt kalles "avhør". Er vel en bit til lensmannskontoret...Hadde du 0,41 i promille ETTER burninga, vil jo det si at du ikke var edru da? Eller så har du ikke formulert deg særlig bra her :) den øllen jeg drakk var dog etter børninga.før snuten kom det har jeg ni vitner på så hva trur du snuten gjør me den saken??????????:o Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Vel, de baserer seg på promilletesten. Vitner kan ikke fjerne promille fra blod. Men bra at du ikke kjørte i fylla da! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by FZR-Mannen jeg tilbød de folka som hadde fått gummi å dritt på bila full shinings,men det var tydligvis ikke bra nok å da tippa det litt over kan jeg vel si..han ene mente jeg hadde ripa opp bilen å krevde hellakkering dog ingen så noen skavanker på bilen seinere på dagen....MERKELIG?hadde også en del kompiser&veninner der...å de har en litt annen oppfatting av div ting som skjedde der...husk det er alltid 2sider av en sak...:mad: Ja, det er alltid 2 sider av en sak. Det med noe riper har ikke jeg hørt noe om, men steinsprutskader hadde M3n fått! Og så klart kompisene dine er på parti med deg! Eller så hadde de vel ikke vært kompiser lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by G60Turbo Jeg sto rett ved siden av og fikk med meg alt sammen. Han var møkkings, og fortsatte å helle innpå øl når vaktene kom, hadde tilogmed bayeren i hånda når onkel kom..... :D Han hadde jo en Pick-Up i matcende farge til sykkeln som han hadde den oppå planet, og det var jo heller ikke skilter på sykkeln (arti, han påsto det ikke var hans sykkel.... men i neste setning klarte han å trille ut av munnen at han hadde tatt av skiltene hjemme, i tilfelle han skulle showe litt... ;)) Han sto der å skreik videre at han kjente huysmann o.s.v..... Det var fett å se på burninga, men plassen det ble gjort på var ikke så velvalgt...... Du fikk me deg alt ja!hvis bilen å biken var vit så er du enten full eller fargeblind...kansje du var drita å ikke meg???bare en tanke....:op Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Ja, det er alltid 2 sider av en sak. Det med noe riper har ikke jeg hørt noe om, men steinsprutskader hadde M3n fått! Og så klart kompisene dine er på parti med deg! Eller så hadde de vel ikke vært kompiser lenger? kan du fortelle meg hvor det ligger stein på gocartbanen da?grusvegen inn er vel heller en bedre mulighet... Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 er vel ikkje akkuratt verdens smarteste plass å burne!?!?! Stod jo midt blandt utstillte biler og herja! stod å såg på det hele...! idioti spør du meg,og visst du i tillegg har drukke så har du et problem!! leste forresten i profilen din: Interests: Fyll fart&spenning ;) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerwin Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by FZR-Mannen kan du fortelle meg hvor det ligger stein på gocartbanen da?grusvegen inn er vel heller en bedre mulighet... Forda om det er ein go cart bane kan det jo ligge ein stein å 2 der!!Kommer jo tross alt biler ned der fra grusveien,er jo ein mulighet for at ein bil kan ha dratt med seg litt.Dessuten er det kje så veldigt smart å børna på banen der,er ikkje billigt med nytt asfalt dekke!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Dette er bilforumet. Ikke krangle-forumet. Nok en tråd ødelagt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jeg skal kun skrive en ting til om MC' mannen.. Mulig du ikke var full NÅR du gjorde det.. det jeg da ikke skjønner er hvorfor du drakk øl etterpå.. når du visste det kom til å komme snut? syns også jeg så deg drikke øl før du børna.. men det kan hende jeg så feil.. mulig det var brus.. uansett var det en dum ting å gjøre.. ikke bare pga av bila.. men pga av asfalten på gokart-bana.. og det trur jeg du er enig i også.. showet var forsåvidt tøft.. og du skal ha cred for å dra'n så langt.. men du skulle ikke ha gjort det der.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Hvis dette med øl drikking er noe du bare SYNS du så, bør du holde det for deg selv. Synsing har jeg liten sans for. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 jeg så han drakk etterpå.. og JEG har ikke påstått at han var dritings.. det jeg sa i en tråd lenger opp her var at "han var kanskje ikke helt edru heller.. ser nå at det mangler et spørsmålstegn i den komentaren.. men samma det.. er andre her som har sagt han var full.. ikke meg.. edit: og skulle ha sagt beruset.,. ikke full.. dette beklager jeg på det sterkeste både overfor fornærmede OG Dr-s og alle andre.. tok det vel litt so men selvfølge at han drakk før også siden han drakk etterpå.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg