Gå til innhold

RuudskogeN!

Ranger emnet

InF

Anbefalte innlegg

okey. for det første.. bildene av burningen tok jeg.. så var midt oppi alt.. jeg så ikke no drikking FØR burningen, men så klart og tydelig at det ble drukket etterpå, noe som i følge norsk lov er FORBUDT, når du vet at du vil bli innhentet i en politisak...

men som andre også har nevnt.. showet var tøft det, men på helt vanvittig feil plass... det gikk ut over flere biler... de det gikk verst utover var vel den hvite sierraen og volvoen som stod der... han med volvoen hadde en STOR jobb med å vaske og polere bil etterpå... og var nok MEKTIG forbannet!!

ligger dessuten fler bilder ute på http://www.thamazter.net/pics.html

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by FZR-Mannen

Du fikk me deg alt ja!hvis bilen å biken var vit så er du enten full eller fargeblind...kansje du var drita å ikke meg???bare en tanke....:op

oki, tok kanskje litt hardt i med å si at du var "møkkings" , beklager for det, men jeg fikk iallefall det inntrykket at du var i godt humør... og hvor i posten jeg la inn her tidligere har jeg referert til at bilen/sykkelen din var (h)vit??????? og, nei jeg har ikke redigert posten min nei, da står det nederst der vettu....

Sykkelen og bilen var sølv ut i fra mitt normale fargesyn.

men det tok helt av"showet" ditt, er den råeste burninga jeg noen gang har sett! men håper du er enig med meg at det kanskje ikke var det mest velvalgte stedet der og da? synes det var litt hardt å ta i at de ringte snuten, ingen som er intresert i at de dukker opp på treff, det er ikke god reklame.

Asfalten fikk ingen skader, var å så på den, men var vel kjedelig med "liquid rubber" på enkelte biler.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tar selvkritikk for stede jeg børna på me tanke på att det spruter litt gummi på 2è gir,men når folk mener det ikke er bra nok når jeg tilbyr fyll shinigns så blir jeg lettere forbanna...

No smoke,no fun!

Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r,

spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by bass84

nehh. skiltet var der når jeg kom, måtte bare ta bildet av den.

Faen, de cup-vingene irriterte meg på den BMW'en. Og så seks av dem!

da har du ikke sett bakend!!! 8 cupwings!!!

Den kebabkjerra der var rett og slett latterlig stygg, hvertfall bak..

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider