DeffeR Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Heisann.... Er det noen som vet hvor en kan få tak i Phoenix Gold utstyr her i landet? Jeg har leitet men jeg klarer ikke å finne noe... Siter DeffeR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Etter det jeg har hørt så har HI-FI Klubben avd. Oslo bilstereo igjen. er vel den eneste av Klubbenbutikkene som enda driver med bilstereo. Kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Drammen er det som har Bilstereo.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Ingen av Oslo avdelingene av hi-fi klubben har bilstereo lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Kun Drammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Norsk importør av finnes vel ikke lenger.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Er en ny norsk leverandør.. men har visst fantasipriser mener jeg..:( Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Andeeh Drammen er det som har Bilstereo.. :) Takker. Greit å vite når kunder kommer innom og lurer på hvor man kan få tak i PG. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Mr.Stream tror jeg har snakka med deg flerne ganger på bilradiospess sandnes? kan det stemme ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Heggis Mr.Stream tror jeg har snakka med deg flerne ganger på bilradiospess sandnes? kan det stemme ? DU skal ikke se vekk i fra det hvis du har vært en del innom.:D Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeffeR Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 hmmz.. Så dere mener at HIFI klubben har PG utstyr??? Jeg var inne på hjemmesiden men jeg fant ingenting der. Er det noen som har erfaringer med PG utstyr? Siter DeffeR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 jeg kan skaffe phoenix gold. selger det ikke til vanlig, men kan få tak i det. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by Mr.Stream Etter det jeg har hørt så har HI-FI Klubben avd. Oslo bilstereo igjen. er vel den eneste av Klubbenbutikkene som enda driver med bilstereo. Kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Mener jeg har hørt at de har sluttet med det,men er ikke sikker nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peerless Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 www.dreamtm.no Selger PG i Norge, riktig nok litt "stive" priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg