Islanwind Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Flere her som har montert angel eyes med suksess eller? Har følgt koblingskjemaet som følgte med, men får kun lys på en pære per lykt.. Det stod ingenting om park lyset.. Det skal vel være med i koblinga det og? Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Ingen?? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra_Kenneth Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Koplet ikke om noe jeg, bare "plug-and-play". Siter Kenneth. Vectra A 2.0i 92' Ascona B 2.0s 81' Ascona B 2.2i 81' - Solgt Vectra A 2.0i 91' - Kondemnert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Plug and play sier du.. Det følgte vel med relè osv? Og kobla du til parklysene? Koplet ikke om noe jeg, bare "plug-and-play". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Brukte ikke det releet som fulgte med jeg :op: Kobla bare ledningene til og der virka de... Men det fulgte jo med ett sånt koblingsskjema til hvordan det releet (eller hva det nå er) skulle kobles opp. Sånn som jeg kobla det virka lysene sånn at ved kjørelys så lyste angeleyes'a og kjørelysa :P... Ved parklys bare angeleyes, mens ved fjernlys => Bare fjernlys (kjørelyspærene gikk av) og angeleyes tror jeg det var... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg