Gå til innhold

Hjelp til valg av NY BIL

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal etter at RS2 blir solgt (den er ikke solgt ennå)

 

Pris fra 200 til 360

0-100 på under 6

Kan jo ikke ha noe dårligere enn det jeg har

Helst vare bil men dette kan jeg bare gleme. Har jo lyst på Audi S4(A4) men er veldig få biler til salgs.

Ser jo på Impreza men hva tåler dette. Hva er svakt på dem??

Har oxo lyst på 4x4

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Vet ikke hva jeg skal etter at RS2 blir solgt (den er ikke solgt ennå)

 

Pris fra 200 til 360

0-100 på under 6

Kan jo ikke ha noe dårligere enn det jeg har

Helst vare bil men dette kan jeg bare gleme. Har jo lyst på Audi S4(A4) men er veldig få biler til salgs.

Ser jo på Impreza men hva tåler dette. Hva er svakt på dem??

Har oxo lyst på 4x4

 

Skjønner fortsatt ikke hvorfor du skal selge RS2'n jeg. For å kjøpe noe annet som er i "samme gata".

 

men men.... skal du ha noe nyere så har du S4 2,7 TQT vare eller TT 225 Coupè eller Roadster (for 360 bør du klare å få tak i en Roadster)

 

Masse trimmingspotensiale, quattro og alt annet gøy ;) Og så unngår du å få juling av kew|ar og meg, som vil skje om du skifter merke :D:D:D:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Skjønner fortsatt ikke hvorfor du skal selge RS2'n jeg. For å kjøpe noe annet som er i "samme gata".

 

men men.... skal du ha noe nyere så har du S4 2,7 TQT vare eller TT 225 Coupè eller Roadster (for 360 bør du klare å få tak i en Roadster)

 

Masse trimmingspotensiale, quattro og alt annet gøy ;) Og så unngår du å få juling av kew|ar og meg, som vil skje om du skifter merke :D:D:D:D

 

Har jo mest lyst på S4 2,7 da vil ikke ha 4'er under pnseret er så kjedelig lyd i den. En S4 vil jo gå bedre

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

 

Har jo mest lyst på S4 2,7 da vil ikke ha 4'er under pnseret er så kjedelig lyd i den. En S4 vil jo gå bedre

 

Enig der, men man kan jo få grei lyd av 1,8T'n om man vil også (Gringo sin er ganske bra) men lyden av den V6 Biturboen er jo himmelsk!!

 

Du skal nok ikke se bort i fra at både Gringo og jeg dukker opp med hver vår S4 2,7 neste sommer. Så hvis du slenger deg på så kan vi få til noe skikkelig trimming ut av det...." 6 stk R8 turboer takk!" :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man en ferdig registrert RX7 i BRA stand , ferdig registrert på norske veier, for 200.000 ?

har sett eksemplarer som ville blitt kostende rundt 170.000 (med mindre jeg har regnet feil), men disse kan jo ikke være i noe bra stand?

 

Tanken på å selge GT-R`en til fordel for en RX7 blir bare sterkere og sterkere....

 

Har jeg ikke skaffet meg en skikkelig girkasse til GT-R`en til våren så blir det nok RX7 på meg.

 

Marius er vel enig med meg i denne saken tenker jeg :D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

kjøp deg supran til Reidar og dytt turbo kitet på den... :D

 

asså... den hvite... no doubt..

 

da har du 160.000 og fikse den får.. han skal vel ha 200.000 for den

 

Trur han har skrevet at han selger den som den står hvis han fikk 100.000kr... Da har du mye penger ved siden av å bygge FEIT bil av... Men rattet er jo på feil side da :rolleyes:

 

Ellers synes jeg du skal kjøpe noe skikkelig japaneser så få du mer morro for pengene, feks. en RX-7 er jo 1000000000000 ganger så kul som en S4 og har 1000000000 ganger så mye potensial.

 

Eller hvis du vil gjøre noe ingen har gjort i skandinavia, hva med en Lexus IS200 og penger overs til turbokonvertering :) :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal du med varebil? det har aldri vært fett med varebil....

få deg en coupe i det minste. å glem audi hvis du skal ha noe kjapt no.

 

kjøp japse. få deg bakhjulstrekk for fanken...ikke gro fast..

skulle tro du skulle kjøpe bil til kona. som a kunne bruke til hytta..

 

''jeg vil ha varebil med masse plass og 4x4 så jeg kommer over tømmerstokken bort til hytta''

 

kom deg ut av skapet.....kjøp deg en riskoker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

hva skal du med varebil? det har aldri vært fett med varebil....

få deg en coupe i det minste. å glem audi hvis du skal ha noe kjapt no.

 

kjøp japse. få deg bakhjulstrekk for fanken...ikke gro fast..

skulle tro du skulle kjøpe bil til kona. som a kunne bruke til hytta..

 

''jeg vil ha varebil med masse plass og 4x4 så jeg kommer over tømmerstokken bort til hytta''

 

kom deg ut av skapet.....kjøp deg en riskoker.

WOW!!!! Visdomsord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eni ikke kjøp deg audi stajonsvogn da.. D finnes så utrolig mye som er mange ganger feter... Hv m f.eks en NSX eller S2000? Snakka m import-tuning om den supran her om dagen.. jeg lurer litt på den selv.. Da var d vel snakk om 200-250k for bilen + avgifter(ca85000) og 450hk turbokit kom på 150k.. Skal ikke si at alt stemmer.. men d var sånn jeg forsto d hvertfall :).. Snakk m han og titt litt på bilen.. Du kan jo ta m en sånn stasjonsvogn og sette ved siden av også kan du jo se hvem som frister mest lol

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår