Gå til innhold

Klarglass!

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

hehe...det var litt banning å blod inne i bildet da jeg kom til høyre side, men jeg klarte det uten å fjerne no annet en blinkersa, å det 3 skruene...

men derimot ble jeg forbanna da jeg skulla fjerne lykteviskerene...på venstre side gikk det sånn høvelig, mens på høyresida, ende det opp med at jeg likså godt bare kappa bort det staget som kommer ut under lykta med ei baufil, å kobla fra motoren;)

-Christian-

-95 Volvo 855 "Svartingen"

-05 VW Passat TDI "Konebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D

Men jeg tenker jeg lar lyktepusserne står på, liker ikke at all dritten legger seg på lyktene :)

Men off, får fanken ikke bestemt meg om jeg skal ha black eller chrome :S Er usikker på hva som passer fargen på bilen best, bilen er koksgrå/veldig-mørk-grå metallic....argh hehe

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, på USA blinkersene, det lyser vel gult parklys i dem når man ikke blinker? Kom nemlig over disse her:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-850-Head-Light-JEWEL-LED-PAIR-CHROME-94-97-NEW_W0QQitemZ130079838253QQihZ003QQcategoryZ33710QQrdZ1QQcmdZViewItem

Men det er kanskje andre pæretyper i hovedlyktene her siden det kommer fra usa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei fett med de klare 1000meterne i tillegg! :D Er det Hella-lykter?

Må kanskje skaffe meg noe sånt jeg og, har hørt at fjernlyset i klarglasslyktene ikke er av det beste?

Hvor kjøpte du klarglasslyktene? :)

mvh

ja det gjor seg, men har i etter tid tenkt på enda ei løkt , hadde gjort seg med 3 1000metringer ;)

det er Hella Rally 3000 løkter med klart glass :D

de er kjøpt på biltema !

hovedlyktene kjøpte jeg på realcar.no , mener å har funnet ut det var billigst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det gjor seg, men har i etter tid tenkt på enda ei løkt , hadde gjort seg med 3 1000metringer ;)

det er Hella Rally 3000 løkter med klart glass :D

de er kjøpt på biltema !

hovedlyktene kjøpte jeg på realcar.no , mener å har funnet ut det var billigst :)

Det er fett, må ha park i de òg da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Er det H1 pærer i både nærlys og fjernlys på klarglasslampene eller?

Har sykt lyst på nå as hehe. Men skal jeg ha det, skal jeg koste på meg selv xenonkit til dem også :D

Så de lå til 3499,- på Realcar.no

Har enda ikke bestemt meg for svart eller chrome da...faen å vanskelig...omg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider