Gå til innhold

Min 87' Audi 100 2.2 Turbo Quattro

Ranger emnet

Vantage

Anbefalte innlegg

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

v8 lys og 200 100 har samme lysa, so velg baklys som er raude eller svarte alt ette ka du vil ha, varrierea vist litt me om du må betale moms på det

Ok, dvs at det er bare å bestille røde baklykter til 100, så ser de like ut som V8?

Eller at jeg bare bestiller til V8, så passer de uansett?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dvs at det er bare å bestille røde baklykter til 100, så ser de like ut som V8?

Eller at jeg bare bestiller til V8, så passer de uansett?

rekna me du må ha får den 100-200 so e fram til 88,

men e berre å sende bestilliga å sei ka bil å at du skal ha raude lys , so ordna han resten

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lager en fin liten lyd ja, litt vanskelig å forklare lyd synd jeg da men;)

Kjører på 1.4 i ladetrykk.

Lyd er vanskelig å forklare ja. Det viktigste er vel egentlig at den pssh'er når den skal, og holder tett når den skal ;)

1.4 ja.. gjort litt da?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekna me du må ha får den 100-200 so e fram til 88,

men e berre å sende bestilliga å sei ka bil å at du skal ha raude lys , so ordna han resten

Det hørtes egentlig lurt ut :) Får nok gjøre det.. men nå har jeg akkurat kjøpt plasma tv til 10K, og hjemmekinoforsterker til 15K i tillegg til bilen.. så oppgraderinger må nok la vente litt på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen burda invistert i tv å et sikkeli anlegg i heimen,

men må no flytte heimafrå fyrst då

Ja, jeg har ikke helt kommet dit enda jeg heller. Mamma er mildt sagt oppgitt over å ha plasma-tv i eske på kjøkkenet, og hele soverommet stabla opp med ting og tang :P

Nå skal jeg flytte i løpet av februar da, så får håpe det går etter planen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier mye rart Bjarte.....

Åpen ventil er ikke no stress på 10vT, den har mekanisk sprut...

Og om motoren du har er en 165hk så er det en 200 motor. De ble levert med 165hk di også...

Du bestiller Helrøde eller Svarte baklys på CAC, og du betaler ikke no annet enn frakta, for han sender det som gave...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg får vel slenge meg på og fortelle litt her da:

Bilen min er en 87' Audi 100 2.2 10v Turbo Quattro (type 44?), med 352.000km på telleren. Serviceheftet stopper på 315.000, så det bør være litt bil igjen.

Motor er bytta til Audi 200, men hjerne, turbo osv er ikke bytta, så den yter vel bare vanlig 100 effekt. Hva skiller egentlig en 100 og en 200??

Må få bytta så alt stemmer overens med 200, effektmessig!

Her er bilde av bilen sånn den stod når jeg kjøpte den:

Hva er det egentlig som gjør at grillen er så spesielt interessant? Jeg mener, ja den er sjelden, men den er jo ikke spesielt pen??

Bilde skrått bakfra, ingen skjønnhet enda:

Grillen har gått ut av produksjon, ...Det som er spesielt med dem er at det ikke er så mange av dem..Ikke no mer enn det. Di var og er drittdyre..

Hvis bilen er en 100 TQ orginalt så er motoren den samme som i en 200..Turbo og alt er likt....

Det som skiller en 100 0g 200 10vT er fronten og utstyrsnivå..Om man ikke valgte 100 Sport som ser ut som en 100 med runde hjulbuer, men med samme utstyr som en 200...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillen har gått ut av produksjon, ...Det som er spesielt med dem er at det ikke er så mange av dem..Ikke no mer enn det. Di var og er drittdyre..

Hvis bilen er en 100 TQ orginalt så er motoren den samme som i en 200..Turbo og alt er likt....

Det som skiller en 100 0g 200 10vT er fronten og utstyrsnivå..Om man ikke valgte 100 Sport som ser ut som en 100 med runde hjulbuer, men med samme utstyr som en 200...

Bilen er en Audi 100 TQ originalt, den gamle motoren hadde skjært seg, så han jeg kjøpte den av bytta motor. Han bytta kun motor, så turboen og alt det der sitter igjen fra 100. Iogmed det ikke er noe forskjellig, er det fortsatt en 100 :)

Utstyr bryr jeg meg ikke fælt mye om, ettersom detta mest sannsynlig blir kjørt litt aktivt uansett.. Blir ingen cruisebil ;)

Takk for informativt svar Mikkel! Nå veit jeg at jeg skal ut og ta av grillen min iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Idag har det blitt litt bytting av låsestag i førerdøra. Det som går fra låsesylinderen og ned til sentrallås. Så nå fungerer heldigvis låsene som de skal :D

Har en handbrekkwire som henger på høyre side, så det blir det tid til på tirsdag håper jeg!

Er fortsatt interessert i å kjøpe "normal" grill!

Og om noen har ei takluke liggende.. Veit ikke hva i hælvete som har skjedd med min, men den er rusten og totalt fri for lakk! Si ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider